Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa A x25xe
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 mei 2016 om 12:55 #18319345AnoniemLid sinds:
1 January 1970prima :thumb blij dat er niet weer off topic gezeik van komt king: :wors
zamen maken we t forum ;)
ik ben van mening dat we dat op n hoger niveau moeten houden als b,v Wikipedia :puke
op t slapgeouwehoer topic na dan :jerrymaar genoeg off topic
back on topic maar weer :thumb23 mei 2016 om 13:02 #18319346Maar wat voor steun heb je aan de distributiekant gebruikt?
23 mei 2016 om 15:15 #18319347Ik heb aan de distributie kant zelf een steun gemaakt aan de hand van de andere steunen,
Maar deze steun is maar tijdelijk om te kijken hoe hij er in hangt zonder motor takel en dergelijke.Nu heb ik de versnellingsbak erin gehangen hoe ze het beschrijven bij een c20xe, dus de achterste steun opgevuld.
Maar nu komt de steun aan de voorzijde van de bak aan.23 mei 2016 om 15:37 #18319348Vraag hobbie hop uit Makkinga eens, die heeft er diverse V6 motoren ingebouwd bij de Corsa-a en b.
Gebruik zoeken ook eens :thumb:jerry
23 mei 2016 om 15:52 #18319349Ivartje heeft dacht ik ook nog een v6 ergens in z’n corsa verstopt :)
23 mei 2016 om 16:06 #18319350klopt ja maar daar zat van te voren al een c25xe in en heb daar naderhand een Z32SE ingehangen omdat de oude kapot liep , dus de motersteunen kan ik ook niet veel over vertellen , alleen dat er een vulplaat achter de baksteun werd gebruikt van +- 1 cm dik
23 mei 2016 om 17:59 #18319351dit is de link van hobbiebob zijn corsa a v6 die corsa b v6 van hem die heb ik gekocht in mei 2014 :thumb
carlo(astra)? heeft bij mij de F20 van een c20xe eraan gehangen :thumbup :wors23 mei 2016 om 19:04 #18319352het topic van hobbiebob had ik gezien maar kon er niet echt uithalen wat hij met de achterste steun had gedaan,
Maar ik heb het nu voor een stuk opgelost door het sleufgat van de achterste baksteun 1cm langer te maken
zodat ik de motor naar achteren kon duwen. nu ligt de steun aan de voorkant weer vrij en heb ik meer plaats voor mijn inlaatspruitstuk aan de voorkant.24 mei 2016 om 14:45 #18319353De baksteunen moet je mee beginnen. En dan pas de steun aan distri kant maken. Je zal zwz in front moeten slijpen om distrikap al passend te krijgen
24 mei 2016 om 19:27 #18319354ik heb vandaag de voorste steun aangepast en het inlaatspruitstuk passend gemaakt het begint er op te lijken. :thumbup
4 juni 2016 om 16:17 #18319355Gisteren en vandaag heb ik de naven geplaatst van de V6 met de remmerij van de V6,
En heb ik een begin gemaakt aan de kabelboom.Maar nu vraag ik me af welke rembooster en hoofdremcilinder te gebruiken bij de V6 remmen, En welke radiateur voor de koeling.
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.Ik zal binnenkort ook wat foto’s posten.
Groeten Bas
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.