Na regen heb ik sinds enige tijd een lage waterstand op de vloer aan de bestuurders kant. Geen flauw idee waar dat vandaan kan komen. Heeft iemand er ervaring mee?
Ik hoor het graag
Hans
Dit kan overal vandaan komen, aangezien je van een waterstand spreekt zal het flink zijn. Beste in zo’n situatie is om in de auto te zitten en iemand met een tuinslang de regen laten simuleren zodat je kan zien waar het lekt.
Eventueel nodige bekledingsdelen verwijderen. Succes.
Precies, water in de corsa is een vaak voorkomend probleem, zelfs bij mijn combo C(corsa C) bij mij ws het rubber van de kabelboom versleten deze heb ik eruit gehaald en vol gekit met zwarte kit zodat de kap er nog af kan, verder zaten mijn afvoer kanalen dicht door zand en bladeren. Kijk dus FF naar deze punten.
Garage heeft ontdekt dat de stalen rand onder het voorruit rubber profiel verroest was en drukte de rand open zodat het water er in kon lopen. Ruit eruit, roest wegschuren, menie erop, veel rubber kit erop en ruit terug plaatsen. Het is nu hopelijk verholpen maar zekerheid heb ik pas als de nattigheid binnenin opgedroogd is.
Dank aan allen voor het meedenken.
Gr. Hans