Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › corsa a v6
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 juni 2013 om 20:39 #1780677225 juni 2013 om 20:44 #17806773
klote zooi waar kan ik nou de bouten mee vast zetten dat ze niet meer los trillen heb al heel wat geprobeerd de tandwiel van de nokken as
zijn beschadigd de spanrol 12 inlaat kleppen :cry25 juni 2013 om 21:23 #17806774Je kan hem met Loctite vastzetten, die heb je ook in verschillende sterktes. Als je de sterkste neemt krijg je hem echt nooit meer los. Lijkt me wel raar dat ze los trillen als ze met het juiste moment zijn vastgezet.
26 juni 2013 om 15:53 #17806775groene loctite schroefdraadborging, dan blijft ie wel zitten :thumbup
26 juni 2013 om 18:23 #17806776ik had bruine en blauwe loctite ook voor schroefborging maar ging dus toch weer los zal misschien wel nog wat vettig geweest zijn maar hebben weer een ander soort hebben net 12 inlaat kleppen besteld koppakking set besteld en ook nog een distributie set besteld kost wat heb je ook wat ;)
27 juni 2013 om 20:34 #17806777mooi klote net de kleppen los gehaald zijn de klep geleiders gescheurd :swear nu maar 1 vinden die dat voor ons kan op lossen
27 juni 2013 om 20:52 #17806778Let wel op de locktite hè!
Heb er meerdere gezien die willekeurig locktite kochten en er alle mee vastzetten
Alles ging los…
Wat bleek, hadden ze geen schroefdraad borging, maar schroefdraad afdichting…
1 juli 2013 om 15:43 #17806779nou ik wist dus niet dat er een houdbaarheids datum op zat dat kan helpen eigen schuld dus
GVD de kadett hellemaal goed behalve de pappieren staat in duitsland dat hij gesloopt is mooie boel ze zullen zien wat ze bij de rdw konden doen en zegt die gek in het ergste geval krijg je hem niet op kenteken :fy111 juli 2013 om 20:20 #17806780haaaaaaa kunnen morgen de papieren halen van de kadetttttttt weer een v6 op kenteken en we wachten nog steeds op de koppen van de 3.2 als het goed is zijn ze morgen klaar kan het feest weer beginnen met op bouwen :thumb
14 juli 2013 om 18:28 #1780678116 juli 2013 om 05:24 #17806782:thumbup compliment voor je doorzettingsvermogen :wors
2 oktober 2013 om 16:10 #17806783Zooooooooooooooo manne het loopt alweer twee weken als spoor. weer met 265pk op de weg in de A :wors :wors :wors
2 oktober 2013 om 16:15 #17806784Gaat goed, 265 pk wat heb je verder nog aan het blok gedaan :thumb
2 oktober 2013 om 20:00 #17806785helemaal niks standaard met dta er zijn nieuwe inlaat kleppen klepgeleider en klep zitting ingekomen en een grote bus loctite om alle bout en moer vast te plakken :angel
2 oktober 2013 om 21:20 #17806786Mooi vermogen! koppel ook redelijk??
3 oktober 2013 om 13:20 #17806787Kan ff niet meer terug halen wat voor blok het is met welke aanpassingen?
3.2 liter V6 toch?3 oktober 2013 om 19:59 #17806788Voor bouten vastzetten gebruik ik vaak de Loctite 270 ( Studlock ) werkt perfect
3 oktober 2013 om 20:10 #17806789Nice man. Top !
Is niet mis idd 265 pk. Die DTA doet ‘m goed ! Voor de rest is alles standaard toch, is die motor van Christiaan die die in ze witte F-gsi had..
Ben benieuwd wat de mijne straks nog is een keer gaat doen. met 250 pk zou ik al zeer blij zijn !
heb welliswaar geen DTA, maar wel spaghettie spruitstukken, complete group A, grotere gasklep, Mantzel inlaat spruitstuk, geflowed, en kruisstuk ook groter gemaakt en geflowed,
en free-flow luchtfiltertje van Dbilas..Leuke motoren dit, Houd ‘m heel !
7 oktober 2013 om 08:02 #17806790Dik vermogen :wors
Hoe ziet de koppellijn eruit?
11 oktober 2013 om 14:24 #1780679111 oktober 2013 om 14:25 #17806792@Corsa_GSi wrote:
Kan ff niet meer terug halen wat voor blok het is met welke aanpassingen?
3.2 liter V6 toch?ja de y32se uit het jaartal 2001 of 2002
11 oktober 2013 om 14:27 #17806793@Jerremy wrote:
Nice man. Top !
Is niet mis idd 265 pk. Die DTA doet ‘m goed ! Voor de rest is alles standaard toch, is die motor van Christiaan die die in ze witte F-gsi had..
Ben benieuwd wat de mijne straks nog is een keer gaat doen. met 250 pk zou ik al zeer blij zijn !
heb welliswaar geen DTA, maar wel spaghettie spruitstukken, complete group A, grotere gasklep, Mantzel inlaat spruitstuk, geflowed, en kruisstuk ook groter gemaakt en geflowed,
en free-flow luchtfiltertje van Dbilas..Leuke motoren dit, Houd ‘m heel !
we doen ons best jerremy om hem heel te houden.na zoveel tegenslagen mogen we nu wel eens geluk hebben..
ja was de witte gsi weet niet meer of hij christiaan heet.ons geheugen gaat niet zo ver terug hahah
11 oktober 2013 om 14:29 #17806794@freek corsa wrote:
Dik vermogen :wors
Hoe ziet de koppellijn eruit?
gaat in 1 streep omhoog en buigt mooi langzaam af bij de 5500 toeren..
hebben er zo geen foto of uitdraaai van,moeten we nog ophalen..printer papier was op haha12 januari 2014 om 11:03 #178067952 februari 2014 om 12:21 #17806796Kan je mij misschien vertellen hoe het zit qua vliegwiel/koppeling al je er een f16 achter een c25xe hangt.
Past dit,of moet je wat veranderen. Grt sylvester -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.