Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › corsa a tr vraagje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 maart 2010 om 08:48 #17632141
heb al wat gepost gave site man
22 maart 2010 om 19:08 #17632142origineel gepost door McKaamos
Aanraders om te bekijken wat betreft laag zijn de Low_Wieza van Global (prachtwagen!) en de donkerblauwe TR van Piele (die ik niet bepaald mooi vind, maar wel erg laag is)
L*L! :fy1
;):angel
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar is ie nou zo lelijk??? :cry
22 maart 2010 om 19:35 #17632143Piele trek je niks aan van anderen :P
door jou tr ben ik er ook een gaan zoeken :)
nu moet ik alleen verbrede gt’s regelen en schroefsetje
de rest komt later :)22 maart 2010 om 19:46 #17632144origineel gepost door GidoR
Piele trek je niks aan van anderen :P
door jou tr ben ik er ook een gaan zoeken :)
nu moet ik alleen verbrede gt’s regelen en schroefsetje
de rest komt later :)Ah nee joh, zat ook maar te f*cken.. Tnx ;)
23 maart 2010 om 10:43 #17632145origineel gepost door Piele
origineel gepost door McKaamos
Aanraders om te bekijken wat betreft laag zijn de Low_Wieza van Global (prachtwagen!) en de donkerblauwe TR van Piele (die ik niet bepaald mooi vind, maar wel erg laag is)
L*L! :fy1
Daar heb ik er een van ja ;)
;):angel
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar is ie nou zo lelijk??? :cry
Je zegt het zelf al, over smaak valt niet te twisten ;)
So sue me… ;)
:jerryIk hou gewoon niet zo van blauw en die SR neus is ook niet echt mijn ding ;)
Denk wel dat het (iig naar mijn mening) mooier zou zijn als je de bumpers mat zwart lakt.23 maart 2010 om 10:48 #17632146die verbreede GT’s maken het af… je bent btw over je poetsdoek gereden. :D
23 maart 2010 om 10:50 #17632147rofl :P volgens mij is dat een dames-slipje ;)
Met z’n pimpcorsa ;) :P5 mei 2010 om 10:21 #17632148tigra set gaat bij v-maxx lager als een corsa set zal 1 a 2 cm verschil in zitten omdat de wielkuip van de tigra hoger is.daarom hebben ze bij v-maxx de tigra set aangepast:thumbup
kijk maar naar het bestelnr corsa a en b zijn dezelfde tigra heeft een ander nr:vertag
heb het ook nagevraagt bij v-maxxbij de weg over +- 2 maanden heb ik nog een corsa 4 deurs sedan te koop:P
5 mei 2010 om 19:46 #17632149@alphox: Vette TR, maar hoe kan het dat jouwe nog rijdbaar is op de laagste stand?
Ik heb ook een supersport schroefset aan de voorkant en zo stond de mijne met 2,5cm schroefdraad over.
Kon er alleen nog achteruit het vak mee uit :PTrouwens de kuipstoeltjes zitten nog steeds goed:D
7 mei 2010 om 17:49 #17632150origineel gepost door Van het Ende Customs
:hmmz let op: corsa a forum registratiecode is hoofdlettergevoelig :fy1
Als je er eenmaal opzit is het de moeite waard hoor :wubDit zijn onze veertjes voor onder de TR
links origineel Corsa TR, midden origineel V-maxx en rechts nageperst tot -110mmDit wordt gecombineerd met 14″ 8J
krijg je dan geen problemen met de apk met die ultra korte veren??
en dat napersen… gebeurt dat gewoon op een kolompers??7 mei 2010 om 17:55 #17632151origineel gepost door corsawubbe
origineel gepost door Van het Ende Customs
Als je er eenmaal opzit is het de moeite waard hoor :wubDit zijn onze veertjes voor onder de TR
links origineel Corsa TR, midden origineel V-maxx en rechts nageperst tot -110mmDit wordt gecombineerd met 14″ 8J
en dat napersen… gebeurt dat gewoon op een kolompers??als de veren vast blijven zitten no problemo. napersen word volgensmij door 3 rollen gedaan daar rolt de draad nog een keer extra door.maar volgensmij kunen ze maar maximaa 25 mm nadrukken. ig vanuit v-maxx:hmmz
7 mei 2010 om 18:02 #17632152nog ff 2 fotootjes va de mijne met origineel 145/80/13
ben nog 7j 13″ et01 aan het opknappen, die komen eronder met 175/50
8 mei 2010 om 15:10 #17632153origineel gepost door pipo
tigra set gaat bij v-maxx lager als een corsa set zal 1 a 2 cm verschil in zitten omdat de wielkuip van de tigra hoger is.daarom hebben ze bij v-maxx de tigra set aangepast:thumbupkijk maar naar het bestelnr corsa a en b zijn dezelfde tigra heeft een ander nr:vertag
heb het ook nagevraagt bij v-maxxbij de weg over +- 2 maanden heb ik nog een corsa 4 deurs sedan te koop:P
en je hebt hem net als ik de rdw moet geloven maar stuur mij maar wat extra pics zit er misschien een ruil in bv of wat word de prijs
8 mei 2010 om 15:48 #17632154jep is al 3 keer van mij geweest maar komt elke keer terug;)
heimweik heb hem 3 keer verkocht en kon hm naderhand weer interresant terug kopen:angel
en momentheel rijd een vriend van me er mee omdat zijn auto stuk is:P
net een hoer die autohij is zowiezo zonder die velgen want die hebben we voor de foto er onder gezet om te kijken hoe laag hij was op 13 inch.
maar hij zal denk ik rond de 5 a 600 kosten.
ja en inruil weet ik niet heb al te veel auto s hahaha
of het moet voor mij heel interresant zijn:D
maar ja dan stuur je mar een u2u9 mei 2010 om 06:10 #17632155origineel gepost door pipo
origineel gepost door corsawubbe
origineel gepost door Van het Ende Customs
en dat napersen… gebeurt dat gewoon op een kolompers??als de veren vast blijven zitten no problemo. napersen word volgensmij door 3 rollen gedaan daar rolt de draad nog een keer extra door.maar volgensmij kunen ze maar maximaa 25 mm nadrukken. ig vanuit v-maxx:hmmz
@Wubbe: Wij hebben zef ff een ander setje voor APK gemonteerd. Hoe ze dat persen doen he ik geenidee van.
Opgestuurd naar DL Design en paar dagen later weer terug gekregen, opnieuw gepoedercoat en al.
@Pipo: Veren blijven helaas niet zitten, maar moet nog ff staalkabel spannen naar de as.
Over een max is niet gesproken door ‘de perser’12 juli 2010 om 20:30 #17632156nou ik heb mij eindelijk een tr gekocht is nu geschorst in april wegenbelastingvrije tot die tijd draagarm verwisslen en trekstang ivm schade verlagen verbreed 13 inch gt staal en dan komen de pics wel eens
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.