Corsa A met Calibra Turbo Teller Forumindex › Forums › Techniek › Elektrische problemen › Corsa A met Calibra Turbo Teller Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 6 januari 2013 om 19:18 #17254231 imported_GsifreakDeelnemer Lid sinds:29 June 2004 Hallo, Wie zou mij eens kunnen helpen met een aansluit schema van een Calibra turbo teller in een A corsa.. Ik weet dat er somige mensen er mee rond rijden in een A corsa. Me broertje is er namelijk mee bezig alleen we komen er even niet helemaal mee uit met het aansluiten van de bedradingen.. 9 januari 2013 om 16:25 #18092219 otdhDeelnemer Lid sinds:2 March 2010 kleur op kleur en je houd er een hele berg over ( oa 4×4 lampje olieniveau abs enzzz ) Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen