Corsa A Jacuzzi

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa A Jacuzzi

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    roylee01

Zoals de titel al zegt. Mijn Corsa A(1) is al geruime tijd een jacuzzi tijdens regenbuien. Het gaat voornamelijk om de bijrijderskant maar de bestuurderskant wordt ook wel vochtig. ik heb al grondig gezocht bij de parafaan daar ben ik 1 gat achter de accu tegen gekomen waar draden uitkomen. deze heb ik afgedekt en lekte daarna niet meer op dat punt. aanjager aansluiting op het caroserie is ook droog. tevens is de kunststof zwarte afdekking over de aanjager nog steeds aanwezig. ik zie binnen bij de voeten ook geen sporen van water die van boven naar beneden lopen dus ben eigenlijk ten einde raad. Het is niet de interieur radiator want deze is een half jaar geleden vervangen voor een nieuwe vanwege lekkage. Weet iemand de pijnpunten van de Corsa A vwb lekkages?

mvg,

Roy

mochten mensen hem kennen. Dit is de corsa. Met c20xe en bumpers, dashboard en voorkant van een A3.

kiyamizio

Achter je isolatie mat in de motor ruimte had ik een roest gat ten hoogte van dashboard kastje. En parafan moet goed afwateren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Corsa_GSi
        Deelnemer

Voorruitrubber kan lekken.

dtbroel

Raamrubber zou inderdaad kunnen.. Verder de accubak al goed bekeken? Deze roesten graag. Zou gewoon het hele schutbord goed controleren op roest/rotterij, uit ervaring is de kans groot dat er daar ergens een gaatje zit.
            Als het tijdens het rijden nat wordt zou er ook in de wielkast ergens een gat kunnen zitten of zijn misschien de rubberen doppen in de bodem er uit.

roylee01

De auto is verder roest vrij maar bij de accu bak zit er op de lasnaad van de wielkast/schutbord wel een vieze roestrand. Maar dan zou ik binnen ook water moeten zien lopen vanaf dat punt. Bodem stops ga ik vanmiddag controleren. Zou er dan water in komen door het opsppattende water van de voorwielen richting de doppen?

roylee01

Bodem doppen zitten nog steeds op de zelfde plek. Weet wel dat het nu al weer fiks natter is geworden. Als ik rechts in het raamrubber kijk vanaf de bijrijderstoel zie ik dat t vochtig is. Precies in het hoekje van raam op rubber. Ik zal vanavond even foto maken.
                Iemand een idee hoe je een gelaagde voorruit er uit kan krijgen zonder barsten?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.