Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa 1,7 D motor start probleem
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 januari 2010 om 16:09 #17216776
hallo allemaal,
begin januari begonnen mijn problemen, direct wanneer de motor starte sloeg hij direct weer af….
heb toen de brandstof filter vervangen en dacht dat het probleem was opgelost..2 dagen later hetzelfde verhaal weer, weer het start/uitgaan probleem. heb een kameraad gevraagd om mij ff te helpen bleek dat er 2 gloeispiralen niet goed functioneerde….
heb er dus nieuwe op gezet en auto start in 1x… heb er van het weekend ook mee gereden, ben er mee naar efteling geweest, en eerdere keer starte hij in 1x en sloeg ook niet uit ofzo.. ook in de ochtend niet, of wanneer hij 10 uur stil gestaan heeft op de parkeeer plaats bij de efteling, toen starte hij ook in 1x.nu…4 dagen later, wil hij weer niet starten, slaat wel aan maar slaat direct weer uit….
het begint me beetje in de schoenen te zitten momenteel want ik weet me er geen raad meer mee..
heeft iemand aub nog bruikbare tips..want ik weet het niet meer
auto komt uit 98
thnx
28 januari 2010 om 17:03 #17600931Waarschijnlijk de startonderbreker die er af en toe in schiet. Probeer eens met je reserve sleutel te rijden, en kijk eens of het probleem dan nog heerst?
28 januari 2010 om 17:23 #17600932ey
ik heb geen andere sleutel, had er wel 1 bij, maar die was zeg maar nagemaakt uit de winkel en die deed het niet, maar nu je het zegt, die deed hetzelfde effect wat ik nu ook heb……
dat kan ik zkr niet 1 2 3 uitschakkelen?
28 januari 2010 om 17:35 #17600933origineel gepost door thrilliej
eyik heb geen andere sleutel, had er wel 1 bij, maar die was zeg maar nagemaakt uit de winkel en die deed het niet, maar nu je het zegt, die deed hetzelfde effect wat ik nu ook heb……
dat kan ik zkr niet 1 2 3 uitschakkelen?
Het is wel uit te schakelen, maar vergt enige modificatie aan de pomp. Je hebt dan een stop solenoid nodig van een corsa zonder startonderbreker (van voor 97).
Iets meer werk dan je zou verwachten, omdat je er slecht bij kan.
28 januari 2010 om 17:44 #17600934daar heb ik totaal geen verstand van ……..
ik zal eens ff iemand vragen die dat kan..ik ga erzelf maar niet mee klungellen..
leuke uitvindingen , die startonderbreker.toch bedankt he
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.