Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa 1.8 gsi valt uit tijdens het rijden
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 januari 2012 om 21:08 #17239391
Ik heb een opel corsa (type C) 1.8 gsi uit 2001 die steeds uitvalt tijdens het rijden. Gisteren ook al weer. Ik reed gewoon in de derde versnelling en toen ging hij opeens uit.
Gelijk weer starten lukt niet, knipperend motorstoringslampje. Na 5 minuten lukte het moeizaam (sleutel lang vasthouden) de motor weer aan de praat te krijgen. Vervolgens kun je gewoon zonder storingslampjes verder rijden.
Onlangs is de bobinerail nog vervangen. Wat kan er aan de hand zijn? De garage kan het tot nu toe steeds niet vinden.2 januari 2012 om 21:19 #17897431en u bent?
2 januari 2012 om 21:25 #17897432krukas toerental sensor en/of inductie sensor kapot/slecht
2 januari 2012 om 22:05 #17897433oplossing is simpel, net so simpel als jezelf even voorstellen op het forum…
oplossing voor het uitvallen tijdens het rijden,…. niet meer mee rijden!
2 januari 2012 om 22:19 #17897434vallen de tellers ook toevallig uit ?
3 januari 2012 om 17:54 #17897435Vandaag weer naar garage geweest en laten uitlezen. Twee storingen gaf het aan, maar op dat moment niet aanwezig die storingen. Nu adviseren ze mij door te rijden tot het weer gebeurd. Als het weer gebeurd dan het motorstuurapparaat te laten vervangen. Dat is een duur geintje…?
Tellers vallen niet uit.
O, ja even voorstellen…kan dat hier of moet dat ergens anders?
Ik ben een vrouw uit Stadskanaal, alleenstaand, geen verstand van auto’s en daarom hopend op hier een antwoord te krijgen.3 januari 2012 om 18:56 #17897436welkom op het forum.
wat een klote garage! WEL de codes uitlezen GEEN reparaties en de klant de weg op sturen met de boodschap als het weer gebeurd DAN repareren?
Als een garage mij dat zou vertellen zien ze mij als klant nooit meer terug.
Als er een code was dan was er een probleem en dus moet er een oplossing voor zijn, ik ben er van overtuigt dat de mensen op dit forum wel zullen proberen u verder te helpen.
3 januari 2012 om 19:35 #17897437@seccondbest wrote:
Als er een code was dan was er een probleem en dus moet er een oplossing voor zijn, ik ben er van overtuigt dat de mensen op dit forum wel zullen proberen u verder te helpen.
inderdaad even de foutcodes vragen en hierneer zetten daarmee kunnen ze hier veel meer mee
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.