Corsa 1.3 CDTI 2005 rammelend geluid

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa 1.3 CDTI 2005 rammelend geluid

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    KevinP

Hallo iedereen,

Ik rijd sinds kort met dit leuk auto’tje maar er is een irritant probleem. Wagen maakt een rammelend/ratelend geluid dat van onderen komt. Het lawaai is niet altijd aanwezig & vooral bij het wat trager rijden valt het op.

Nu ben ik er al mee naar mijn garagist geweest. Hij heeft zogezegd enkele steuntjes van weetikveelwat vastgeklikt & het zou opgelost moeten zijn. Maar nu is het geluid er weer. Ben bij hem geweest en hij zei dat die steuntjes nog goed vast zaten. Nu lijk ik wel een fantast, maar het geluid is er nog steeds. Auto is nog onder garantie bij hem, dus ik vrees dat hij er zich gemakkelijk vanaf wou maken, omdat hij er geen cent aan verdient.

Ik vermoed dat er iets mis is met de stabilisatorstang. Versleten rubbers of iets dergelijks. Kan dit? Wat zou nog de oorzaak kunnen zijn?

Alvast bedankt voor wie mij kan helpen :thumb

KevinP

Oja, nog even dit. Daags na de “herstelling” merkte een aandachtige collega van me op dat mijn linkenvoorband een behoorlijk stuk minder hard stond dan de rest. Zou dit een truc kunnen zijn om het probleem te maskeren?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.