correcte emblemen achterzijde ( volgende vraag; locatie? )

Forumindex Forums Modellen Calibra correcte emblemen achterzijde ( volgende vraag; locatie? )

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    drakos
    Deelnemer

ziet er op de foto inderdaad beetje op het randje uit maar heb het opgemeten van een andere klep en op de mm afgemeten en afgeplakt voor deze erop gingen.
      ziet er live wel “natuurlijker” uit

mn voorbeeld

en bij mij;

zou tog lullig zijn zijn als mn voorbeeld er al verkeerd op zat :-P :cry

2slow
      Deelnemer

@drakos wrote:

ziet er op de foto inderdaad beetje op het randje uit maar heb het opgemeten van een andere klep en op de mm afgemeten en afgeplakt voor deze erop gingen.
        ziet er live wel “natuurlijker” uit

mn voorbeeld

en bij mij;

zou tog lullig zijn zijn als mn voorbeeld er al verkeerd op zat :-P :cry

Nog es even oude foto’s bekeken van mijne. Bij nader inzien zat ik er naast. Die van mij zaten ook op dezelfde manier als jij ze er nu op hebt zitten. :oops:

opelremco
        Deelnemer

Velgen zijn ook 1e generatie. :jerry

drakos
          Deelnemer

dat klopt, maar dit zijn nou eenmaal DE iconische calibra velgen :agent .. naar mijn idee ook de mooiste en best passende op een standaard calibra

waaiervelgen zijn 5 gaats (helaas) en die twinspoke dingen zitten onder elke opel gemonteerd.

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.