Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Copperfield neemt motorruimt Orange Arrow onder handen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 maart 2008 om 22:32 #17380001
origineel gepost door OrangeArrow
je snapt toch wel dat je geen kans maakt op bekers aangezien ik meega he;):jerry [/quote]
Ik zit gelukkig in een andere klasse, dus hoop toch nog een prijsje mee te gaan pakken…. :P [/quote]
dames het gaat om de gezelligheid.
waar blijven die nieuwe pics ik wil die motorruimte nu wel eens in kleur zien.31 maart 2008 om 17:16 #17380002wij wachten op een up-date:jerry
2 april 2008 om 18:49 #17380003origineel gepost door GREY ILLUSION
origineel gepost door OrangeArrow
je snapt toch wel dat je geen kans maakt op bekers aangezien ik meega he;):jerry
Ik zit gelukkig in een andere klasse, dus hoop toch nog een prijsje mee te gaan pakken…. :P [/quote]
dames het gaat om de gezelligheid.
waar blijven die nieuwe pics ik wil die motorruimte nu wel eens in kleur zien. [/quote]
gaat zeker om de gezelligheid!!!
Dit weekend komt (als het goed is) een update!!!!:D2 april 2008 om 18:52 #17380004als het goed is???? er komt gewoon een up-date, we wachten al weer veel te lang:kewlpics
6 april 2008 om 12:08 #17380005origineel gepost door fast cow
als het goed is???? er komt gewoon een up-date, we wachten al weer veel te lang:kewlpicsals het aan mij lag was ‘dit’ de update, maar de spuiter heeft het in zijn rug gekregen:o Hendig balen dus:fy1 Maar ja, volgend weekend gaat het hopelijk wel lukken:D
Maar ik hoef gelukkig niet stil te zitten, kan de verchroomde dingen weer in elkaar gaan zetten (zoals ontsteking) en kan nog wat aan de remmen gaan doen, komt allemaal goed!!14 april 2008 om 16:53 #17380006Eindelijk de update waar jullie zolang op hebben moeten wachten:o
Vind het resultaat geweldig!! Maar beslissen jullie zelf maar;)
Komt nog een kleine verassing aan, maar daar wil ik nog even niks over kwijt:P14 april 2008 om 17:24 #17380007:wors
14 april 2008 om 17:46 #17380008mooi man :thumbup
14 april 2008 om 18:14 #17380009Ziet er clean uit,maar heb je de paravan ook meegespoten?
Of hoort dat nog bij het verassing.Ziet er top uit en als het klaar is zal het oogverblindend zijn.:kewlpics:D:D:jerry14 april 2008 om 19:49 #17380010hey vin
ziet er goed uit:wors:wors:wors
ben benieuwd hoe het er uit ziet als het blok erin ligtgr Stephan
14 april 2008 om 21:40 #17380011ik weet de verrassing al:P
maar ik zal zwijgen,maar geloof me het is groots15 april 2008 om 07:20 #17380012wow! :o
Echt super!:wors15 april 2008 om 20:12 #17380013origineel gepost door manstra
Ziet er clean uit,maar heb je de paravan ook meegespoten?
Of hoort dat nog bij het verassing.Ziet er top uit en als het klaar is zal het oogverblindend zijn.:kewlpics:D:D:jerryHoort idd bij de verrassing, maar niet wat jij misschien denkt:D
15 april 2008 om 21:26 #17380014dat is volgens mij niet gewoon wit (sorry als ik er ergens overheen heb gelezen)
ik heb een vermoeden, zeg niets maar hoop een beetje dat ik gelijk heb haha.
ziet er trouwens erg goed uit :)
18 april 2008 om 18:18 #17380015origineel gepost door mtem1985
dat is volgens mij niet gewoon wit (sorry als ik er ergens overheen heb gelezen)ik heb een vermoeden, zeg niets maar hoop een beetje dat ik gelijk heb haha.
ziet er trouwens erg goed uit :)
Is idd geen ‘gewoon’ wit nee, is een parelmoer wit met mooie goude gloed erin… Mooi voor de motorruimte, maar niet voor de hele auto:P Parrafant is meegespoten omdat die ook strak gemaakt is, en nu met die witte lak is er een goeie ‘basis’ voor de kleur…
18 april 2008 om 21:08 #17380016hmmm :hmmz
19 april 2008 om 08:45 #17380017Schermen zijn ook gematteerd zo te zien…
Dus zal ergens anders ook nog wel een laklaagje komen :)Niet bang dat de nevel onder de kap terecht komt? hehe :D
Ben benieuwd
19 april 2008 om 08:55 #17380018ziet een half gestripte corsa met het interieur eruit alleen nog stuur en 2 thuisbrengertjes waar die opstaat
hmmm denkt ff na en vraagt zich af of de naam ORANGE arrow straks nog wel bij de kleur past:wtf:cool::vertag:wub:wub:wub:wub19 april 2008 om 12:42 #17380019Prachtig mooi en goed gedaan allemaal!! :wub:wors Ben benieuwd hoe het totaalplaatje eruit zal komen te zien. ;)
20 april 2008 om 17:21 #17380020origineel gepost door asfaltmaffia
ziet een half gestripte corsa met het interieur eruit alleen nog stuur en 2 thuisbrengertjes waar die opstaat
hmmm denkt ff na en vraagt zich af of de naam ORANGE arrow straks nog wel bij de kleur past:wtf:cool::vertag:wub:wub:wub:wubDie naam past straks idd niet meer:o Zal toch maar opbiechten wat de bedoeling is:P
De deuren waren op de plaats van de klinken toch aan het werken, niet echt af aan het aftekenen, maar een beetje aan het bobbelen (je moest goed kijken om het te zien), waardoor de deuren sowieso opnieuw gespoten moesten worden…
De achterschermen waren gematteerd met korrel 1000 om van een nieuwe blanke laklaag te worden voorzien, in het kader van het ‘uit spuiten’
Het rechter voorscherm was geraakt met 2 lasspetters, en moest dus worden bijgemaakt….
De parrafant moest worden gespoten (uiteraard), de motorkap moest worden uitgespoten…
En de achterklep was altijd al een tintje lichter dan de rest, en die wilde ik dus ook opnieuw gespoten hebben, waardoor dus het dak ook uitgespoten zou moeten worden…
Al met al zou de auto er op deze manier niet mooier op gaan worden:o
In overleg met de chef werkplaats van de schadeherstelafdeling bij mij op het werk (waar de auto staat voor al het spuitwerk) hebben we besloten dat het beter was om de hele auto opnieuw in de kleur te zetten:oNu zag ik het niet zo zitten om de auto voor een 3e x in dezelfde kleur te gaan spuiten, dus er komt een andere kleur op:P
Ik ben de afgelopen week druk bezig geweest om de auto voor te werken (ontvetten, schuren, etc.) en als alles meezit gaat ie morgenmiddag de cabine in!!!!20 april 2008 om 20:21 #17380021:wtf:wtf:hmmz:cool:
20 april 2008 om 21:59 #17380022onderwerp: Copperfield neemt motorruimte Orange Arrow onder handen
moet dit dan niet worden
Copperfield neemt Orange Arrow onder handen?je bent wel aardig wat van plan blijkt:P
word het nu toch brown arrow? (sevenum)
nee even zonder geintjes..motorruimte ziet er goed uit man..
mooi strak..
ben nu wel eens benieuwd wat je met de buitenkant gaat doen..groeten maikel
22 april 2008 om 19:40 #17380023origineel gepost door Xo-C4Rm4nI4C
onderwerp: Copperfield neemt motorruimte Orange Arrow onder handen
moet dit dan niet worden
Copperfield neemt Orange Arrow onder handen?je bent wel aardig wat van plan blijkt:P
word het nu toch brown arrow? (sevenum)
nee even zonder geintjes..motorruimte ziet er goed uit man..
mooi strak..
ben nu wel eens benieuwd wat je met de buitenkant gaat doen..groeten maikel
Onderwerp klopt inmiddels nog weinig van ja… :o Jow, Brown arrow, wat een sukkel was dat:P
Gistermiddag is de auto gespoten (op een aantal losse delen na), bij deze dus een paar foto’s:DDe kofferbak is samen met de motorruimte gespoten (foto’s kon ik alleen nog even niet laten zien:P)
[img]en schuren maar:P
afgeplakt
[img]auto op bokken in de spuitcabine, handig zo’n lage auto:P
[img][img]
Motorkap moest goed worden afgeplakt, om spuitnevel te voorkomen
[img]En roeren maar:P
[img]Zonder de blanke lak
Met de blanke lak:wub[img]
[img]Heb de auto vanmiddag naar huis gebracht, zal morgen ff een paar :kewlpics maken
22 april 2008 om 19:46 #17380024woh een hele andere kleur
ziet er wel strak uit
al vond ik die oranje kleur ook heel mooi
eerst het totaal plaatje maar even zien
komt vast weer in orde
succes verder met opbouwen
22 april 2008 om 19:59 #17380025Wow! Mooi kleurtje hoor! :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.