controle lampjes dashboard branden niet meer.

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen controle lampjes dashboard branden niet meer.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    SCORPION
    Deelnemer

Was bezig met mijn verlichting te controlen en aansluiten.
      Alleen na een tijdje stopte de controle lampjes in het dashboard met branden.
      Nieuwe bobine geplaatst maar nog steeds geen contact.
      Accu getest en die is goed, ook alle zekeringen na gekeken maar zijn allemaal heel.
      Iemand enig idee wat het kan zijn?

bart-gsi
      Deelnemer

uumm.. slechte massa achter het dashboard??

en ik volg de combinatie niet echt van.. lampjes niet branden en dan de bobine wisselen.. dat komt voor mij net zo over als bij een lekke band je olie verversen…

Corsaliefhebber
        Deelnemer

@bart-gsi wrote:

en ik volg de combinatie niet echt van.. <> dat komt voor mij net zo over als bij een lekke band je olie verversen…

Bij een lekke band je olie verversen zit toch nog wel enige logica in, :wors :wors :D :D
          Je hebt de auto dan toch al op de krik staan dus dat scheelt je weer een handeling extra :wors

bart-gsi
          Deelnemer

@Corsaliefhebber wrote:

@bart-gsi wrote:

en ik volg de combinatie niet echt van.. <> dat komt voor mij net zo over als bij een lekke band je olie verversen…

Bij een lekke band je olie verversen zit toch nog wel enige logica in, :wors :wors :D :D
            Je hebt de auto dan toch al op de krik staan dus dat scheelt je weer een handeling extra :wors

achter zitten ook wielen :P

Corsaliefhebber
            Deelnemer

Hahaha :thumb :thumb :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.