continu voeding 12 volt aansteker plug ???

Forumindex Forums Modellen Astra continu voeding 12 volt aansteker plug ???

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    mik83

Hallo allemaal

vandaag was ik met mijn collega bezig om in zijn ASTRA H station.

Een tomtom scherm in de bouwen op de plek van de boord-pc, dat verliep allemaal vlekkeloos.

Nu kan je op de tomtom, in je instellingen, zo zetten, dat als je contact aanzet de tomtom ook aan gaat/ geldt zelfde als de auto weer uitzet, gaat ie uit.

Maar stuiten we op het volgende zijn sigaretten aansteker plug, blijft continu stroom geven, of je de auto nu open hebt, of helemaal op slot doet ,of de stroom ervan vanaf is, hoe kan dit ??

Want we hebben het even getest in zijn achterbak heeft ie ook een 12 volt zitten, en doet het pas zodra de auto op contact staat, haal je contact deraf, geeft ie ook geen stroom meer.

hoop op reacties,

mvg mik83

wim-v6
      Deelnemer

Voorin is normaal dacht ik zo bij de Astra-H

heb je bij de radio of kachel geen draad die gaat voeden op Contact of Accesoirestand??

Willem

suurtje
        Deelnemer

Ik meen dat dit bij meerdere auto’s is dat je altijd spanning blijft houden op je sigarettenaanstekker. Waar laat je nu je boordcomputer dan?

opel-mark
          Deelnemer

bij de astra H blijft voor altijd spanning staan op de cigaretten aansteker, die is niet canbus, het kleine laadstroompje van de tomtom kun je wel voeden door een draad af te takkenvan de verlichting van de cigaretten aansteker.

Mark
            http://www.AstraTuningClub.nl

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.