contactslot vast

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Leonard59

Hallo forumleden,

ik zit met het volgende probleem waarvan ik hoop dat iemand er iets over kan zeggen.

van mijn b senator zit de laatste tijd het contact vast. ik steek de sleutel er in maar kan niet draaien. na enige tijd rommelen wil het dan eens lukken maar ben gisteren 10 minuten bezig geweest om te starten. moet het slot gesmeerd worden? of vervangen
      heeft iemand er ervaring mee en tips? enig idee van kosten voor vervangen, is dat moeilijk te vervangen?
      ik hoop dat iemand informatie voor me heeft. bij voorbaat dank.

groet, Leonard

kywieman
      Deelnemer

Heb je in hoogte verstelbaar stuur?

Leonard59

Nee, het is een niet verstelbaar stuur.
          kan gewoon het contactslot vervangen worden of moet het hele stuurhuis vervangen worden?
          ik hoor hier dat het niet zo eenvoudig is. Ik kan nu helemaal niet meer starten dus moet snel wat gebeuren. Het stuurslot is ook niet het probleem. Ik heb de spanning losgekoppeld, dacht dat er misschien iets werdt vastgehouden onder spanning. Ook niet.

Leonard59

Zojuist voor 50 euro een nieuw contactslot besteld. Wel 2 verschillende sleutels dan voor deuren en starten, maar dat is niet erg.
            iemand wel eens zelf een cilinder vervangen? Wat voor problemen kom ik tegen?

kywieman
            Deelnemer

Geen ervaring mee.
              Alleen ervaring met het vervangen van het elektronische gedeelte.
              Dit is het blokje wat onder aan het cilinderslot zit en de auto op contact zit of start.

Leonard59

op de site gezocht naar “hoe vervangen contactslot senator b” kwam direct een duidelijke tekening. is eenvoudig klusje dus als ik de cilinder heb effe vervangen.

dus, ge hoeft niet meer op dit topic te reageren.

gr. Leonard.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.