Contactslot.

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Chris.

Super dockedmarc , tnx. :thumb

peter777
      Deelnemer

Dapper dat je dat probeert. Ik zou zelf met een hele stapel veertjes en plaatjes eindigen :( Naja, een andere cilinder en sleutel is altijd nog de backup actie.

computerbug
        Deelnemer

Hoi, Chris

Nog aan het sukkelen?, ik ben toch bang dat er verschil zit in contactsloten van vroeger en tegenwoordige tijd.
          Misschien kon je toen!, niet zo ver komen, dan nu.

Het slot uit de cilinder halen zou nu vanzelf moeten gaan zonder weerstand, want uit het stuur is ie nu. :hmmz

Chris.

De aanhouder wint. Gelukkig ben ik stront eigenwijs. :jerry :jerry

Okay hoe heb ik t gedaan, draai de sleutel door tot aan de maximale aanslag, dan heb je de ruimte om het gewraakte dwarspennetje net genoeg met een klein plat schroevendraaiertje in te drukken.

Dan kan je hem nog net iets draaien en schiet het door naar de sleuf in het aluminium huis en komt het pinnetje met veertje eruit.

Dan kan je de cilinder met slotplaatjes uit het huis schuiven.

plaatjes bij het praatje:

Nu even afwachten of dockedmarc een contactslot voor me heeft en anders gaat die zoektocht verder.

Alleen een contactslot met sleutel voor dit type sleutel is genoeg, dan kan ik van twee een maken en alles weer netjes op een sleutel draaien.

(ik weet niet zeker of de sloten van b.v. Manta en deze uitwisselbaar zijn vandaar).

dockedmarc
            Deelnemer

sorry voor de late reactie, ik heb mijn schuur uitgemest maar niks meer kunnen vinden.
              succes met zoeken

Chris.

Geeft niets, dankjewel voor de moeite iig. :thumb

Ik heb nog een lijntje uitstaan, hoop er het beste van en anders fabriek ik zelf iets, ik heb al een ideetje. :agent

computerbug
                Deelnemer

Hoi, Chris!

Black ops!, operatie contactslot, nog niet completed. Chris? :hmmz

Een klassieke auto is leuk, maar die onderdelen he, maar ja dat kan natuurlijk ook een uitdaging zijn.

Chris.

Nee nog niet maar t is geen daily driver he dus ik heb er geen haast mee, en mischien word er in Sevenum wat gevonden voor me alleen kan ik zelf niet gaan helaas vanwege andere verplichtingen. :swear

dockedmarc
                    Deelnemer

je hebt nog opel sloop bedo en vrijhoeven.
                      wellicht dat die iets hebben.

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.