contact slot

Forumindex Forums Modellen Astra contact slot

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    shaktibiharie
    Deelnemer

Beste opel forum leden

Ik wou de contact slot vervangen , , moeten dan die sleutels geprogrammeerd worden of zou ik gewoon de oude chip die in de sleutel zit in de nieuwe stoppen?

b07

nee hoeft niks geprogrammeerd te worden , immobilizer leest alleen de chip en, niet het contact of de sleutel dus,chip overzetten lijkt me voldoende.

shaktibiharie
        Deelnemer

@b07 wrote:

nee hoeft niks geprogrammeerd te worden , immobilizer leest alleen de chip en, niet het contact of de sleutel dus,chip overzetten lijkt me voldoende.

BEDANKT! Voor een snelle reactie
          Dus ik zou dus zo de sloten over kunnen zetten en de chip en starten ?

b07

ja dat klopt.

om het contact cilinder eruit te krijgen zit er een gaatje op het cilinder waar je een boortje of inbus in moet duwen,je moet dan je sleutel rustig draaien totdat het boortje verder in het gaatje zakt ,als het goed is kan je dan de cilinder eruit trekken en, de nieuwe er in zetten.

b07

ik heb ook wel eens gehoord dat je een contact cilinder kan bestellen als je het sleutelnummer weet ,je krijgt dan het zelfde contact slot en,je heb geen andere sleutel nodig .

b07

http://img714.imageshack.us/img714/8067/stuurslotomega.png” onclick=”window.open(this.href);return false;

hier een plaatje hoe je het cilinder er uit krijgt

http://www.autoonderdelenonline.nl/product.php?inv=&type=&artikel=1000005924″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                deze zou je kunnen kopen alleen, moet je dan de chip op het contact plakken aangezien je de chip niet in deze sleutel kan zetten ,maar het is een goedkopen optie.

shaktibiharie
                Deelnemer

@b07 wrote:

ik heb ook wel eens gehoord dat je een contact cilinder kan bestellen als je het sleutelnummer weet ,je krijgt dan het zelfde contact slot en,je heb geen andere sleutel nodig .

Ben ooit me sleutel kwijtgeraakt en wou daarom nieuwe sloten plaatsen .

wim-v6
                  Deelnemer

heb je nog wel een sleutel??

Willem

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.