contact opel duitsland

Forumindex Forums Modellen Kadett contact opel duitsland

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251710
    aad102
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2005

      Beste mede kadett rijders.

      ik zou graag de opties van mijn c kadett willen achterhalen via opel.

      Ik heb helaas geen andrema schildje in mijn motorruimte waarop e.e.a. terug te vinden is, auto komt van de fabriek in Antwerpen. Aangezien Opel Antwerpen weg is zou ik graag een mail willen wagen richting opel duitsland.

      Wie zou mij kunnen helpen aan een email adres.

      Alvast bedankt,
      Arie

      #18060764
      Pat70
        Lid sinds:
        11 August 2010

        Je kunt bij de dealer vragen met wie je in Rüsselsheim contact moet opnemen. Heb de gegevens gehad,maar weet ze niet meer (is ook alweer 8 jaar geleden).
        Ik heb namelijk een kopie van de type-goedkeuring moeten opvragen om de vectra hier op de weg te krijgen. Een cd sport bestaat hier niet. In die brief staan dan ook gelijk alle gegevens in van je auto.
        Maar of dat met zo’n oud model nog gaat….ik betwijfel het. Kost trouwens ook 80 euro.

        #18060765
        Andre_Ede
          Lid sinds:
          16 June 2006

          Misschien via de Nederlandse oud Opel club daar zit vast wel een Kadett C Type speciallist.
          Zo veel optie’s waren er dacht ook niet voor de Kadett C.

          Misschien kun je hier al wat optie’s uit halen die op jou Kadett zitten:
          http://www.opelkadettc.net/nl/kadett-c-technisch/opties.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;

          #18060766
          saluma
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 November 2010

            Ik heb een paar maanden geleden Opel Nederland een e-mail gestuurd met ongeveer dzelfde vraag.
            Ik kreeg een heel net en aardig mailtje terug.
            Ik heb er een foto bij gedaan van m’n chassisnummer en de ander benodigheden.
            Mijn Kadett is geboren tussen september 1987 en juni 1988 in Antwerpen II
            Helaas kunnen geen meerdere info geven dat dit gegeven.

            Je zou het kunnen proberen bij Opel Nederland.
            Succes
            gr Marcel.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.