Contact modulle

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Contact modulle

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    matador
    Deelnemer

Hallo,

Ik heb me contactslot vernieuwd, nu blijk dat me contact modulle uit elkaar gevallen tezijn.
      Modulle licht nu in kleine stukjes
      Heb iemand zo modulle en kan die zo over gezet worden.
      Als je er een heb wil ik deze meteen halen wand er is spoed bij

graag bellen 0612362344 en vragen naar paul

Lamborghini

Misschien wel handig als je even erbij vermeld van welk type Vectra.

matador
        Deelnemer

Vectra B2 station van bouwjaar 2000

matador
          Deelnemer

Het is op gelost.
            Alles werkt weer.
            Nieuwe contactslot alleen de dealer was vergeten te vermelden als je de slot er uit gaat halen dat je modulle achter je slot er uit moet halen omdat je die kapot kan drukken, gelukkig was dit bij mijn niet het geval 16 uur aan gewerkt pffffffffffff was een k*t klus

matador
            Deelnemer

Alleen zoek ik nog afdek kapje voor de contactslot met de standen 1 puntje en 3 streepjes

Famempeters

van de week kompleet sloten set inkl contact slot cillinder overgezet in een opel sintra 3 uurtjes werk .

contact slot was echter niet stuk was bij de opel ingebroken en deur sloten beschadigd

kontact slot zouden we kompleet over zetten tot ik op google een ding vond over dat haakse pennetje van 4 mm en sleutel in stand 2 en je trekt het cillinder er zo uit sleutel transponder over gezet en klaar .

de dealer had het over slot los hakken ???? 2 1/2 uur werk en van dat geneuzel (prijs ongeveer 160/180€ ex btw) wij hadden echter het idee opgevat het dan met de dremel in het oude slot in te slijpen en de boutjes door te slijpen (ik schat een half uurtje klooien) je kan er bij de sintra redelijk bij ,, was gelukkig niet nodig

bert

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.