complete v6 ophaning onder mijn calibra c20ne

Forumindex Forums Modellen Calibra complete v6 ophaning onder mijn calibra c20ne

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Alfred
    Deelnemer

Ziet er netjes uit zo! Ik ga m’n oude wielen nog missen zo. :jerry

dudie-c20ne

origineel gepost door Alfred
        Ziet er netjes uit zo! Ik ga m’n oude wielen nog missen zo. :jerry

ben zelf ook helemaal verliefd op de wielen dus ie zullen niet snel meer weggaan bij mij:jerry:jerry

BlackVec
        Deelnemer

Mooi eind resultaat hoor :agent Vooral de kleur, volgens mij hetzelfde als de mijne maar ben ik niet helemaal zeker van.
          Misschien een keer een foto shootje doen van jou cali en de mijne lijkt mij wel leuk iig.

dudie-c20ne

origineel gepost door TigraFreakMenno
            Mooi eind resultaat hoor :agent Vooral de kleur, volgens mij hetzelfde als de mijne maar ben ik niet helemaal zeker van.
            Misschien een keer een foto shootje doen van jou cali en de mijne lijkt mij wel leuk iig.

haha is goed, jij hebt dacht ik een beetej paars, blauwe kleur toch??

grtz bjorn

BlackVec
            Deelnemer

Ja is inderdaad wat meer blauw denk ik dan de jouwe.

svdk20
              Deelnemer

zo dat ziet er netjes uit goede keuze die remmen ook al zat het bij de sloop auto extra remkracht is nooit mis!!

ff offtopic die flatblade ruitenwissers bevalt dat? heb er ook naar zitten kijken

dudie-c20ne

origineel gepost door svdk20
                  zo dat ziet er netjes uit goede keuze die remmen ook al zat het bij de sloop auto extra remkracht is nooit mis!!

ff offtopic die flatblade ruitenwissers bevalt dat? heb er ook naar zitten kijken

het zat wel op mijn oude sloop wagen maar op de voorste schijven na is alles nieuw geworden zoals lagers, remblokken, achterste schijven of over gezet zoals mijn toen net 3 maanden oude schokbrekers rondom, toplagers en handremschoenen.

de set die ik nu heb wel. heb hiervoor een set flatblades van AcDelco gehad en deze waren ronduit K*T. boven de 130 begonnen deze te zweven en wisten ze dus ng maar de helft van mijn ruit.
                  heb nu een set van SWF valeo en deze bevallen me zeer goed. blijven ongeacht welke snelheid goed op de ruit gedrukt.

grtz bjorn

dudie-c20ne

vandaag eventje sop bezoek geweest bij mijn oom en tante in nieuwegein.
                    op de terugweg naar huis toe, lekker tuffend over de A12, zie ik nog net een stuk puin op mijn weghelft liggen, en voor ik het weet hoor ik een helse klap en zie ik verscheidene mensen gelijk seinen met hun lampen.
                    gauw de vluchtstrook op, en net aan op de vluchtstrook nog aan het afremmen zie ik mijn complete achterbumper van de auto af vliegen en over de vluchtstrook heen schuiven.
                    natuurlijk vloekend, tierend en goed knorrig stap ik de auto uit om de schade te bekijken en de bumper weer op zijn plaats te hangen.

net 3 weken terug me delen laten spuiten en gemonteerd en dan kom t dit geintje er weer achteraan.
                    me complete bumper flink beschadigd. sierlijsten, onderlip, bumper en bumperophanging goed naar de knoppen.

hierbij de pics:

heb me laten informeren dat rijkswaterstaat hiervoor aansprakelijk gesteld zou kunnen worden. dit zal dus mijn eerste optie worden om dit te proberen aangezien er bouwpuin op de weg lag van de nieuwe op en afrit die hier aangelegd is / word.
                    anders word het weer flink in de buidel tasten.

The Undertaker

Damm, dat is zuur :( Hopelijk kan je rijswaterstaat aansprakelijk stellen hiervoor.

dudie-c20ne

origineel gepost door The Undertaker
                        Damm, dat is zuur :( Hopelijk kan je rijswaterstaat aansprakelijk stellen hiervoor.

hoop het zelf natuurlijk ook. maar of ik het nu vergoed krijg of niet.
                        de schade zal hoe dan ook gerepareerd gaan worden.
                        had gelukkig woensdag avond al een andre bumper met een lagere riegerlip opgehaald, dus zal deze zo snel mogelijk naar de spuiter toe brengen.

grtz bjorn

2slow
                        Deelnemer

Dat is dus mooi K.U.T. je voorbumper geen schade dan? Want die is toch nauwelijks hoger of lager??

dudie-c20ne

origineel gepost door 2slow
                            Dat is dus mooi K.U.T. je voorbumper geen schade dan? Want die is toch nauwelijks hoger of lager??

me voorbumper is vergelijken met de achterkant best een stukje hoger. vandaag ook ff onder de auto gekeken maar niks kunnen zien aan verde schades aan bijvoorbeeld me voorbumper of andere delen.
                            de achterkant is eigenlijk ook gewoon veelste laag.
                            op het begin was het allemaal leuk, maar nu al veel last gehad met hoegere drempels en dit dat de lol er al goed vanaf is.
                            tevens krijg ik morgen een prijsje om me andere achterbumper met vlakke versie achterlip te laten spuiten.
                            hierbij moet er nog een scheurtje gefixt worden en de kentekenlichtgaatjes moeten worden dichtgemaakt.
                            dus over niet al te lange tijd zal alles er weer uitzien zoals het was en hoort.

grtz bjorn

Rubenn

zo zonde man ! succes ermee

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.