Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › commodore b 3.0 24V
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 september 2010 om 19:44 #17731125
vind het zeker een gaaf model.
Herstel d’r in ere :D22 september 2010 om 19:45 #17731126AnoniemLid sinds:
1 January 1970eraf halen is dan het motto,
na schoonmaak ff een paar pics hier. :kewlpicsdenk dat de ‘schade’ mee zal vallen :thumbup
hoe mee pics hier, des te meer ideeen er los komen,
andere users zullen dan inspringen en je bijstaan :wors;)
22 september 2010 om 19:53 #17731127ideetjes zijn nog welkom uiteraard, maar de planning is bijna rond. ;)
23 september 2010 om 19:23 #17731128mooie bakken zijn dit hoor:thumbup:thumbup
24 september 2010 om 11:49 #17731129de twijfel is er in geslagen, vinyl of geen vinyl :wtf
24 september 2010 om 12:03 #17731130ik heb het bij mijn commodore A niet gedaan, maar ik heb er toch wel een klein beetje spijt van dat ik het er niet op gedaan heb.
maarja, ik zou gewoon de auto spuiten in de kleur ook het dak. en dan als hij opgebouwd is, en je vind hem niet helemaal ”af” dan kan je altijd nog zeggen van doe er een vynildakje op.:thumbup
25 september 2010 om 10:11 #17731131origineel gepost door bettus accu
ik heb het bij mijn commodore A niet gedaan, maar ik heb er toch wel een klein beetje spijt van dat ik het er niet op gedaan heb.maarja, ik zou gewoon de auto spuiten in de kleur ook het dak. en dan als hij opgebouwd is, en je vind hem niet helemaal ”af” dan kan je altijd nog zeggen van doe er een vynildakje op.:thumbup
Lijkt mij ook de beste optie.
Volgens mij is dit een hele mooie basis om mee te beginnen.
Prachtige bak! :wub5 december 2010 om 20:55 #17731132ben zo een beetje aan het rondkijken voor velgen, en eerst ging mijn voorkeur uit naar foose nitrous gray, maar deze zijn blijkbaar niet verkrijgbaar in de maten die ik wil. Dus 9/10 zullen het er worden van Intro… de twijfel zit enkel nog tussen deze…
of deze;
Intro Speedstar
eerst wou ik dus eigenlijk dit;
foose nitrous gray
5 december 2010 om 21:01 #17731133Doe dan maar de Foose wielen.. die zijn erg mooi, de mooiste uit het rijtje..
5 december 2010 om 21:02 #17731134zeg ik juist, was mijn eerste keuze, maar niet verkrijgbaar in de maten die ik wil… de chromé uitvoering dacht ik wel, maar dit vind ik té
5 december 2010 om 21:20 #17731135intro speedstars.
die foose wielen vind ik niks aan? zelfs onder echte muscle cars vind ik t niets.
een breed set klassieke BBS racing (E30 ofzo) zou ook geweldig zijn
dit dus :P
5 december 2010 om 21:55 #17731136kvind die bbs zeker knappe velgen, maar weer veel gezien hé…
5 december 2010 om 23:36 #17731137niet verstandiger om eerst plaatwerk aan te pakken ?, want ik denk als ik zie hoe het zichtbare plaatwerk is dat je de schrik van je leven gaat krijgen.
deze is echt rot, schermen, chassisbalk, deuren L&R, dorpels, heb je naar de kont en de achterste zijschermen de de a-stijlen gekeken ?
kunnen verschrikkelijk rotten.
6 december 2010 om 17:22 #17731138dat is zeker de bedoeling om eerst al het plaatwerk aan te pakken, volledig strippen en alles nieuw, aanpassen etc… stond hier al eerder in het topic vermeld… Maar ik heb persoonlijk weinig tijd dus als ik nu begin te zoeken achter velgen zal ik tegen de zomer er wel uit zijn… :P
7 december 2010 om 17:31 #17731139en wat maakt het trouwens uit of ik de velgen nu koop of volgend jaar? :wtf
enfin, ondertussen al paar mailtjes liggen sturen met iemand in de US. De foose gray zijn dus gewoon niet beschikbaar in die maten, dus gaan we voor iets anders…
7 december 2010 om 17:39 #17731140AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik zou zeggen, eerst maar eens het plaatwerk ‘blootleggen’ ;)
8 december 2010 om 10:39 #17731141Zo zeg, dit ding is goed hard achteruit gegaan!
Was toch ooit een concourwinnaar??
En wat is eigenlijk mis met die brock?-wielen?
Onderschat de restauratie niet, je kon wel eens schrikken.:o8 december 2010 om 15:59 #17731142is niet de eerste die ik opmaak, dus weet ongeveer wel waar ik aan begin (is altijd ongeveer, want het is altijd erger dan je had gehoopt :P)
Mis met de brock velgen? Niks, kopen? :D
11 december 2010 om 18:55 #17731143kort lontje ?
wat jouw volgorde van restaureren is helemaal aan jouw, ik verbaas me alleen een beetje, met mij volgens mij meerdere.
Dus nogmaals veel suc6 met de resto.
balkje is trouwens toch al verkocht.
11 december 2010 om 18:58 #17731144niks van aantrekken. jij weet zelf hoe jij het aan wilt pakken, en over hoeveel tijd jij het(de restauratie) wilt doen.
ik heb in ieder geval respect voor deze restauratie! zoveel topics over oude opels zijn er niet, dus vooral door blijven posten!
mijn velgen had ik ook al gekocht in amerika voor ik aan het project begonnen was. en zie je wat er nu van gekomen is? een hele mooie commodore A. zeg maar is dat dat gevalletje verkeerde prioriteit is:P
welke kant balk is verrot? me pa heeft ook nog wel het een en ander liggen.:thumbup als je er aan toe bent voor zon balk, kan je mij altijd even u2u’en.
11 december 2010 om 21:20 #17731145thx bettus, ga ik zeker doen, links voor is rot… ik ga sowieso nog eens afkomen, vorige deal was ook dik in orde ;)
12 december 2010 om 12:37 #17731146deze man heeft er een handje van om een ander iets op te leggen omdat hij het zelf schijnbaar allemaal beter weet doet dat op meerdere topics
dus stoor je er maar niet aan en ga lekker verder met je eigen ideeen :wors:wors:wors:wors
19 december 2010 om 21:31 #17731147iemand een idee welke et deze commo heeft?
25 december 2010 om 02:05 #17731148direct ne schone kerst… de moed is nu wel helemaal in mijn schoenen gezakt, wa e apenland…
even recapituleren;
auto gekocht
papieren in orde gemaakt in Nederlanddan beginnen we in Belgie
– naar douane gegaan, papieren in orde, sturen mij door naar verzekering
– naar verzekering gegaan, die sturen mij door naar Opel
– naar Opel gegaan, die sturen mij door naar de keuring
– naar de keuring gegaan, die sturen mij door naar de FOD Mobiliteit en vervoer
– naar FOD gebeld, uitleg gekregen
– gedaan wat ze mij hebben gezegd, alles inscannen, en doormailen, en dan kan de procedure opgestart worden
– nu, HEEL VEEL LATER, antwoord gekregen van de FOD;DA IK TERUG NAAR DE KEURING MOET!!
Niet in Tienen maar bv in Alken, om de procedure op te starten!
Dit wil dus zeggen, auto zal volledig worden nagekeken, alles, tot in de kleinste details, en MOET VOLLEDIG STANDAARD STAAN!!wa e APENLAND
Ik ben echt pissed, en heb der totaal geen zin meer in, ga het nog ff laten bezinken, maar momenteel heb ik veel zin om hem terug weg te doen…
Standaard is op zich geen probleem, standaard vering, standaard velgen, da krijg ik allemaal wel vast en das zoveel werk ni, maar als ik motor terug moet ombouwen, salu, en dit terwijl de ombouw is goedgekeurd door Opel zelf! :(
25 december 2010 om 07:21 #17731149hij staat toch als 24v op kenteken?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.