Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Commo ’67
- Dit onderwerp bevat 95 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 december 2016om 10:53 door commo 67.
-
AuteurBerichten
-
12 juli 2015 om 20:44 #18282739
ja succes , bert , hopelijk rijd deze binnenkort terug
13 juli 2015 om 12:22 #18282740yep, probleem hopelijk opgelost! weet ik vanavond met zekerheid
volgende waar ik naar opzoek ga is een sperdiff :hmmz15 juli 2015 om 12:04 #18282741probleem niet opgelost dus…
dat is nu al de derde maal dat als ik gas geef tot 5000 omw/min of meer
dat de ecu doorbrand
nu hou ik er echt mee op en ga ik voor een vrij programmeerbare ecu
dan zal ik die sperdiff maar wat uitstellen :???:16 juli 2015 om 08:16 #18282742Dank denk is dat je vooronstekkingkastje bij je linkervoorpoot dome niet helemaal meer lekker is.
Kan eigenlijk geen andere iedee verzinnen waarom iets zou moeten doorbranden als je bij een x aantal toeren komt.
16 juli 2015 om 17:30 #18282743half augustus gaat al die oude zooi eruit en wordt alles vernieuwd
ecu van DTA, kabelboom, DIS ontsteking, injectoren, kortweg heel de rimram
kost wel iets, maar kan ik tenminste relaxed een ritje doen ;)16 juli 2015 om 17:56 #18282744Okay dat is wel drastisch, maar goed kan het me wel voorstellen.
In ieder geval succes alvast met het inbouwen
16 juli 2015 om 18:16 #18282745Mooi man. Oud spul met nieuw spul combineren.
Kun je je oude injectoren niet weer gebruiken?
Ik heb de originele hoog ohmige en dat werkt op mijn vems.
Gasklepsensor ipv schakelaar….krukassensor. luchttempsensor…kvs tempsensor lambda en dis.bobine….heel veel spannends komt er niet bij.16 juli 2015 om 21:48 #18282746het was wel effe doorslikken, maar een volledig vernieuwde en bewerkte 3.0 NE blok niet voluit kunnen gebruiken
door een verouderde electronica… dan twijfel je toch niet langer denk ik? en nogmaals: webers zou te simpel zijn, dus…
ik hou jullie wel op de hoogte als alles is geinstalleerd17 juli 2015 om 07:40 #18282747Precies mijn gedachte. Dat gedoe met slechte oude electronica…niks waard.
6 augustus 2015 om 18:09 #18282748terwijl ik wacht tot de techneuten uit verlof komen, ben ik alle massapunten nog eens aan’t checken
zodat later er toch zo weinig mogelijk mis kan lopen :hmmz
stilzitten is er hier niet bij…22 augustus 2015 om 15:34 #18282749kabelboom wordt op dit moment ineengevlochten :wors
6 september 2015 om 20:19 #18282750hoe zit het met die lampen?
ik kan een setje kopen van een capri mk3 met kappen, maar zijn ze makkelijk pas te maken?7 september 2015 om 07:45 #18282751Dat past 1 op 1. Wel even wat draden veranderen.
Mijne heeft grote bumperrosetten waardoor de kap lichtelijk aangepast moet worden7 september 2015 om 16:34 #18282752zoals fearless zegt :thumb
ik heb de bevestigingsplaten zelf gemaakt zodat de binnenste lampen gelijk komen met de buitenste
bij de originele staan de binnenste lampen meer naar voor en dat was niet naar mijn goesting :puke
EN…heb vandaag een telefoontje gekregen,de nieuwe kabelboom is klaar!
volgende week de commo wegbrengen om alles te installeren :wors7 september 2015 om 20:55 #18282753Vóór de kerst ben de weer onderweg Bert :lol:
8 september 2015 om 16:12 #18282754het is te hopen… :???:
8 september 2015 om 17:24 #18282755Ben zeer benieuwd.
Met welke sensoren ga je werken?
9 september 2015 om 16:09 #18282756weet ik niet van buiten
alles wordt terplaatse bij de tuner geinstalleerd
ik wil de commo pas terug zien als alles in orde is :thumb16 september 2015 om 16:07 #18282757gisteravond de commo weggebracht
hopelijk binnen een paar weken weer terug :jerry16 september 2015 om 19:44 #18282758Ben zeer benieuwd :thumbup :D
17 september 2015 om 16:09 #18282759ik ook, haha ! :D
30 oktober 2015 om 08:16 #18282760het einde van de lijdensweg in zicht ???
volgende week gaat de commo op de vermogenbank voor afstelling! :jerry8 november 2015 om 19:11 #18282761YES!!! de commo is klaar :jerry :jerry :jerry
in de loop van volgende week ga ik hem afhalen :wors11 november 2015 om 15:02 #18282762de commo staat terug thuis !!! :jerry
rijd fantastisch! :wors
met 240 pk bij 5800 omw/min (195pk op de wielen) en een koppel van 281 Nm is dat nu niet moeilijk :thumbup
nu nog een nieuwe toerenteller gaan halen want die originele uit mijn dashboard doet het niet door de DIS ontsteking11 november 2015 om 20:16 #18282763YES!!!! :wors
fijne waardes! wat heb je allemaal aangepast aan jou motor?
ook een c30ne toch? beloofd veel goeds voor mijn motor :D :thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.