Ik heb een Insigina uit 2010 waarmee ik door het zeggen van een naam een telefoonnummer kan (laten) bellen. Een commando aan een telefoonnummer toevoegen gaat erg simpel, maar ik weet niet hoe ik een commando bij een telefoonnummer kan verwijderen/wijzigen. Het menu geeft wel de optie “commando toevoegen”, maar niet verwijderen/wijzigen.
Het probleem is dat ik ooit aan het telefoonnummer van mijn vrouw de naam Monique heb gegeven. Haar telefoonnummer is nu gewijzigd en ik wil dat commando aan een ander telefoonnummer geven. Dit accepteert de computer alleen niet, want de naam lijkt te veel op het eerste commando. Logisch, want het is dezelfde naam (Monique).
Ik heb het contact zelfs al helemaal uit de contactenlijst van mijn telefoon verwijderd, kan er niet meer op zoeken en heb zelfs de telefoon opnieuw gekoppeld aan de auto. Maar helaas, het probleem blijft bestaan dat de gesproken naam Monique aan het oude telefoonnummer is gekoppeld en ik wil die naam dus aan het nieuwe telefoonnummer geven.
Hoe los ik dit probleem op?
Graag jullie reacties.