Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Comfort module CV
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 april 2015 om 20:41 #17271364
Beste forumleden
ik ben op zoek naar een afbeelding van de “comfort module”. ik heb er al over gehoord maar weet niet waar ze zit of hoe ze er uit ziet.
het zit nl zo: tot voor enkele maanden gingen alle ramen dicht na 2x drukken op de ab
en plots stopte dat. geen idee waarom. de batterij is er in die tijd niet uit geweest.
vorige week heb ik een andere batterij in de auto gestopt en de ramen gereset (knopje induwen met contact aan). de ramen gaan nu opnieuw volledig automatisch dicht en open.
maar na sluiting van de wagen via ab/sleutel blijven de ramen gewoon open.
volgens hetgeen ik lees op t forum is dat te wijten aan de comfort module.
iemand hier ideen over?7 april 2015 om 18:57 #18280339Deze zit achter het trim bij de A-stijl ter hoogte van de passagiersvoeten.
Je moet het knopje op de ab ingedrukt houden om de ramen omhoog te laten gaan, bij sleutel gebruik moet je de sleutel een tijdje in de dichtstand houden.
Mocht het dan nog allemaal niet werken dan kan je het laten uitlezen met de Tech 2 om te kijken of er storingen zijn.
7 april 2015 om 21:41 #18280340Beste Peter
bedankt voor de foto, het is zeer duidelijk.Ik zal morgen of zaterdag eens een poging wagen.
overigens, ik heb de ab en de sleutel geprobeert, maar ze wil niet meer.
dus ik vermoed dat de module defect is.8 april 2015 om 06:35 #18280341Let op er zijn twee modellen.
Een met alarm en zonder.10 april 2015 om 12:27 #18280342Gevonden!
Maar, ik zie dat er een zwarte kabel los hangt. Net als op de foto van Peter.
Iemand enig idee waar die voor dient?Oh, ik heb de twee originele sleutels geprobeerd: sleutel in contact op, de lampjes op de sleutels branden maar de deuren blijven gewoon los. Als ik de sleutel uit het contact haal sluiten ze wel netjes.
Moeten ze misschien terug aan gemeld worden?Bedankt voor de hulp
Johan11 april 2015 om 09:02 #18280343Die kabel is van de gsm antenne.
Met sleutel in contact kan je de deuren niet bedienen met de AB.Misschien moet je de AB een keer synchroniseren.
Ga in de auto zitten met de deuren dicht, steek de sleutel in contact en zet contact aan, niet starten.
Je druk daarna gelijk op een van de AB knopjes, de deuren gaan op slot en weer open.Probeer het daarna nog eens.
11 april 2015 om 13:49 #18280344Beste Peter
ik heb het nogal verwarrend opgeschreven, maar ik heb al geprobeerd om de sleutels terug te synchroniseren.
Sleutel in contact, contact op en blijven duwen op de AB. Er gebeurt niets, enkel de lampjes op de AB branden.Ik denk dat ik hem moet laten uitlezen. Enig idee of er in mijn buurt iemand zit met de nodige tech apparaten? (Belgie,Limburg,Peer)
11 april 2015 om 17:02 #18280345Sorry ik zit in de Randstad
11 april 2015 om 19:27 #18280346Jammer, das net iets te ver :D
Ik zal maar gewoon naar de dichtstbijzijnde Opel dealer gaan.
Minpuntje is dat ik daar de vorige keer 50€ heb betaald om hem even aan te hangen en uit te lezen
Toch bedankt Peter, heb al veel bijgeleerd.12 april 2015 om 16:54 #18280347Tja en daarvoor is het dan nog niet eens opgelost. :vertag
Succes met je keuzes. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.