comfort functie inbouwen astra h

Forumindex Forums Modellen Astra comfort functie inbouwen astra h

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Spacejam
    Deelnemer

Ik heb een astra h maar daar zit helaas geen comfort sluiting op (ramen open en dicht op de afstandsbediening). is dit nog redelijk makkelijk er bij te maken?

chris_T_ian

Waarom zou je dit willen doen? Ik heb dit wel op mijn Astra maar daar maak je nooit gebruik van. Ik wist niet eens dat het kon.. Per toeval kwam ik erachter; Hield het knopje voor open vast en de ramen gaan open.. ik dacht wat? Maar in de praktijk gebruik je het niet..

Aapje

Ik heb thuis een stapel met elektrische ramen motoren en van dit soort modules liggen. Denk wel dat het makkelijk erin te maken is, maar je moet even kijken hoe je deze modules in je bedrading knoopt.

Spacejam
          Deelnemer

de elektische ramen etc zitten erin alleen is het nietmogelijk om ze met de afstandsbediening open en dicht te doen zoals dat bij veel andere astra H’s of vectra C’s kan.

PVB
            Deelnemer

Is de comfortfunctie niet te programmeren via tech2?

jsgsi
              Deelnemer

Is de comfortfunctie niet te programmeren via tech2?

Ja dit is te programmeren via de tech2.
                Bij mijn H werkte het ook niet dus heb ik heb geprogrammeerd met de tech2 (handig als je bij de dealert werkt).
                Maar ik weet niet of het bij elke H geprogrammeerd kan worden.
                Kan trouwens alleen de ramen dicht doen met de afstandsbediening!!

Een raamsluitmodule zoals die in veel astra g ‘s wordt gebouwd gaat niet werken alles in de Astra H wordt met CAN-bus gestuurd!

steinmetzpaul
                Deelnemer

kunnen ze dat bij iedere dealer?……want ik schat ze bij ons niet zo hoog in eigenlijk:hmmz
                  en vanaf welk type uitvoering zou dit kunnen ik heb bijv een elegance uitvoering maar zou het ook op een essentia kunnen? of kan het allen bij een cosmo uitvoering……?
                  ben wel benieuwt eigenlijk

mvg Paul

GTC-Freak
                  Deelnemer

Ik las deze post en heb het uitgeprobeert op mijn auto, een Astra GTC Edition uit 2006. Blijkt hier de comfort functie ook op te zitten. Weer wat geleerd. :P:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.