Combo gaat spontaan van slot

Forumindex Forums Modellen Corsa Combo gaat spontaan van slot

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    peter5445

Mijn half jaar oude combo gaat vaak spontaan van het slot,niet meteen maar na een aantal uren blijkt de auto van het slot te zijn.
      Ik doe de auto nu na advies van de dealer 2 x op slot,eerst 1x drukken op de afstands bediening en dan nog 2x drukken.
      Daarmee vegrendelen de achterdeuren nog eens extra.
      Maar ook dat helpt niets.
      Storing van andere auto’s sluit ik uit want we wonen in een rustige straat waar de andere auto’s te ver staan om storing te geven.
      Iemand die deed ook heeft/had?

De auto is nagekeken en niets gevonden,de dealer is wel behulpzaam gelukkig maar die zit ook met de handen in het haar…

2000
      Moderator

Ik zou is naar het slot van de bestuurdersdeur kijken. Het lijkt alsof de deur (na enige tijd) “denkt” dat hij niet goed op slot, cq dicht zit, en daardoor de deuren weer open stuurt. Beetje contact spray aan de binnenkant kant kan wonderen doen

peter5445

origineel gepost door 2000
          Ik zou is naar het slot van de bestuurdersdeur kijken. Het lijkt alsof de deur (na enige tijd) “denkt” dat hij niet goed op slot, cq dicht zit, en daardoor de deuren weer open stuurt. Beetje contact spray aan de binnenkant kant kan wonderen doen

Ja misschien heb je gelijk.
          De linker schuifdeur is volgens mij de schuldige,als ik de contact strip afplak die de grendelmotor van stroom voorziet als de deur dicht zit dan gaat de auto nooit uit zichzelf van slot.
          Maar waarom na een aantal uren vraag ik me af,dan zou toch meteen de auto van slot moeten gaan?
          En wat geeft dan het signaal dat alle sloten van slot moeten gaan?

De rechter deur is ook al opnieuw opggehangen omdat de binnen verlichtingsschakelaar niet goed uitschakelde en de binnen verlichting dus bleef branden…
          Woensdag gaat de auto 2 nachten naar de de dealer zodat ze zelf het probleem kunnen ervaren.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.