Combo D aux/usb ?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    combod12

Beste Forum,

Sinds kort rij ik een combo D uit 2012 (werk auto). Wat ik me afvraag is of de cd/radio speler een aux ingang of usb ingang heeft. De aux ingang bij de handrem (ik denk dat het daar zit) ontbreekt, de module zelf is een CD50 als ik me niet vergis, en die zou volgens de handleiding wel aux moeten hebben.
      Het ziet zo uit:

Weet iemand hier meer over ? Ik ben namelijk best veel onderweg en om nou elke keer weer cd’s te branden …nee! :(

johanhummer9
      Deelnemer

Ik zou het weten maar een handleiding is vaak redelijk universeel

combod12

dat klopt, maar de module wat bij mij izit word afgebeeld als zijnde met aux dus…weet ook niet

Trouwens ik heb helemaal achter op de middenconsole een losse draad gevonden. Het is een zwarte plug met blauwe randje. Ik heb geprobeert foto te maken maar het was donker is niet zo goed gelukt. Iemand enig idee wat voor plug dit is.

WillemR
          Deelnemer

Das het type stekker voor een cd wisselaar of een handsfree carkit (lijken beetje op elkaar)

combod12

@WillemR wrote:

Das het type stekker voor een cd wisselaar of een handsfree carkit (lijken beetje op elkaar)

Ik heb vandaag opel dealer gebeld, volgens hun systeem zit er dus idd een aux ingang, nu nog de kabel aansluiten…

hieronder een wat duidelijkere foto

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.