Combo C verlagen

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Combo C verlagen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    THE MUD

Beste mede-forummers,

Nu heb ik een Combo C en op bijvoorbeeld deze foto kunnen jullie het probleem goed zien:

Mijn wielen verzuipen in m’n wielkasten en ik wil weer met m’n lip over de straat kunnen schrapen, plat op z’n bek dus dat ding.

Kan iemand mij een duidelijk antwoord geven hoe ik een Combo C verlaag? Ik weet dat ik voor een Corsa C schroefset kan gebruiken maar hoe zit dat achter?

Ik weet dat H&R een verenset heeft maar het liefst monteer ik ook andere schokbrekers. Ik lees dingen over de schroefset van een Astra G Caravan maar dat dat weer te laag is en ik las iets over KW maar daar kom ik ook niks tegen voor een Combo C specifiek.

b.v.d.

Mudje

wim-v6
      Deelnemer

Zo te zien heb je ook een VEEL te kleine Band Omtrek.

Tellerke zal lekker afwijken zo.

Al onze combo’s C hebben de wieltjes mooi in de Wielkuipjes leggen namelijk.

Zijn allemaal origineel en standaard Bedrijfs Combo’s ( 1.7CDTi )

Er zijn gewoon verlagings sets voor voor deze Combo’s

willem

THE MUD

Ik heb met 15/16/17 Inch rondgereden. Teller verschillen vallen wel mee (kzal inderdaad niet met 13 inch en getrokken bandjes gaan rijden natuurlijk).

Heb je ook wat meer info over die setjes want ik kan vrij weinig met de mededeling dat ze er zijn:(???

PS: Het is niet mijn bedoeling om een poep standaard Combo te hebben, anders liet ik hem wel zoking:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.