CO te hoog?? OPGELOST!

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) CO te hoog?? OPGELOST!

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    sebastiaankadettcabriogsi
    Deelnemer

E85 is geen alcohol maar ethanol toch!?

daarnaast moet je tussen de 25% tot 40% meer injecteren als je hier op rijdt..

Maar ik heb filmpjes op internet gezien waar ze het gingen testen 100% op E85 op een auto (amirikaanse v8) die niet gemaakt/aangepast is voor E85 en die had na 100.000 km op deze brandstof geen buitensporige slijtage.. nou zijn die v8 motoren wel erg sterk, en gaat dat niet zo maar op voor een turbo motor lijkt mij..

maar ja je kan het proberen, of het schadelijk voor je moter kan zijn. bij 50% 50% meng verhouding weet ik niet,

stoppelflieger

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ethanol

Lees aub eens wat op internet voor je wat zegt:hmmz

sebastiaankadettcabriogsi
        Deelnemer

aha, verschil in spraakgebruik/ taalgebruik,

Apart op me werk verkopen we ethanol, en ruikt absoluut niet als alcohol. vandaar dat ik er van uit ging dat er verschil in zat :vertag

Maus010

Nou……..we zijn bijna een jaar verder en het probleem is opgelost!!
            Moet wel zeggen dat ik er maanden niet meer naar heb gekeken hoor :D

Het probleem leek hem toch aan de NIEUWE katalisator te liggen.
            Dit was een standaard tigra kat en naar mijn gevoel veel te klein voor de C20LET.
            Heb toen via het forum een 200cels sportkat gekocht en deze laten monteren.
            Stukje warm rijden en meten maar. Stationair was de CO in orde en ook bij 3000rpm was de verbranding 100%

Maandag 23 mei gaat de Tigra naar de RDW voor een APK- en omkeuring.
            Fingers crossed! :thumbup

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.