Omdat ik de bumper strip van mijn achterbumper niet lomp wil gaan kitten vroeg ik me af of die clips nog ergens te krijgen zijn? Je haakt die dingen in de strip en vervolgens druk je ze door de sleufjes die in de bumper zitten. Heb zo geen afbeelding helaas…
wat je kan doen is een klein stukje platte strip pakken en daar een klein stukje draad op lassen het kleine stukje plat met een bajonet beweging in de strip draaien dan het sleufje in de bumper wat opboren dan het stukje opgelast draad erdoor heen steken en dan daar een moertje op draaien
tis een beetje k*t werk maar het wil zo wel [kost je alleen wel je vrije zondagmiddag :swear ]
Draadstang heb ik nog genoeg, zal alleen even wat strip moeten halen. Rob, zijn die bumper steunen nog te krijgen? Die van mij zijn aardig doorgerot. Heb zelf wat in elkaar gebakken maar de boel ziet niet lekker achter de auto.
Beter! Als je ook nog een keerring hebt voor een 4 traps automaat blokzijde ben ik helemaal gelukkig ;) Ding bloed nogal wat ATF. Is ook de enige plek waar die nog olie lekt.