clip schakelsysteem

Forumindex Forums Modellen Astra clip schakelsysteem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    gino.w.
    Deelnemer

ik ben op zoek naar een clipje voor mijn schakelsysteem,heb al op meerdere websites gekeken en niets teruggevonden dat zou passen.het probleem is als deze los komt schuift de as uit de houder en kan ik niet meer schakelen.dan valt het clipje eruit heb al 2x geluk gehad dat deze blijft liggen op het motorblok(clipje) maar als het op de weg valt sta ik daar.ook al meerdere garage’s bezocht om dit aan te schaffen maar ze hebben dat niet appart(zou het ganse onderdeel moeten aankopen),vroeger was dat gemakelijk te verkrijgen ging je naar een autokerkhof en haalde je de onderdelen van de total los wagens die je nodig had.sind de groene waanzin vind je nergens nog van deze firma’s hier in de buurt(west-vlaanderen)dus moest iemand mij kunnen vertellen waar ik dit zou kunnen aanschaffen of het onderdeelnummer mij kunnen meedelen zou ik goed geholpen zijn.ik kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben met dit probleem.download

gino.w.
      Deelnemer

ondertussen een opel garage die mij dit onderdeel kan bezorgen,zonder gans het systeem te hoeven aan te schaffen.

Corsa_GSi
        Deelnemer

In NL zitten nog genoeg sloperijen waar jezelf spullen mag sleutelen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.