climate control werkt niet meer vectra b 1.6.16v bj 2000

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum climate control werkt niet meer vectra b 1.6.16v bj 2000

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Andreas.Berger

Blijkbaar is na het vervangen van de lampjes in het clima control paneel mijn kachel uit gevallen, ik heb de accu niet los gehad, maar heb de auto niet op contact gehad, met uit zetten krijg ik 2 streepjes in het warmte display, en de lucht toevoer doet helemaal niks.

Dus met andere worden , hij blaast geen lucht, de accu heb ik even los gehad, ik heb de zekeringen na gekeken maar die waren goed, ik heb ook geprobeerd de kleppen te celebreren, maar niks werkt.

Wie weet raad, wordt hier goed ziek van, vooral nu met dat koude weer.

Misschien iemand met een opkom in de buurt van Heerlen die wat het voor mij zou kunnen uitlezen

wim-v6
      Deelnemer

Stekker niet goed erin gedrukt??

Willem

Andreas.Berger

Zover ik weet waren het 2 stekers, en die heb ik goed erin gedrukt, het display werkt ook gewoon, maar de blazer geageerd niet

wel heb ik het blauwe pinnetje schoon gemaakt, dat zat helemaal onder het stof, waar voor dient het ?

Andreas.Berger

Probleem opgelost, blijkbaar zat de gele stekker toch niet goed vast, nu werkt alles, tnx voor de tip wil, dacht echt dat ik deze stekker goed aangedrukt had, maar blijkbaar niet

sjoerdie
            Deelnemer

blauwe pinnetje is de temp sensor.

Andreas.Berger

Oké, dat wist ik niet, vroeg me al af waar het voor diende

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.