Climate control asrta j gtc werkt niet

Forumindex Forums Modellen Astra Climate control asrta j gtc werkt niet

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    theomonica
    Deelnemer

Hoi allemaal,
      Ik heb sinds een jaartje een 1.6 turbo astra j gtc. Nu viel mij laatst op dat mijn climate control niet goed meer werkt. Wanneer ik instap in de auto is het koud in de auto en moeten de fans dus sneller gaan draaien om de auto snel warm te krijgen. Dit gebeurt echter niet. De climate control staat op auto ingesteld en zou dit dus moeten regelen, net als de hoogte (voeten/gezicht of ruit) waar de warme lucht geblazen zou moeten worden….maar dit werkt ook niet.
      Als ik de temperatuur op minimum of maximum instel, gaan de fans wel sneller draaien, maar dan lichten de lampjes op het panel niet op van de fan snelheid.

Is er hier iemand met hetzelfde probleem of is er iemand met een oplossing? Ik snal er niks van.

Thnx alvast

gwn
      Deelnemer

het is normaal als je met climate control bijv. de temperatuur op 20 of 21 insteld en het is buiten veel kouder of warmer dat de ventilator niet meteen vol gaat draaien maar pas als de ingestelde temperatuur bereikt is (bijv. met de kou nu moet de auto even gedraaid hebben wil er warme lucht geblazen kunnen worden en andersom als het buiten heel warm is..)

mijn astra H doet op de auto stand ook niet meteen vol draaien indien er niet de warmste of koudste stand is geselecteerd maar wacht met harder blazen tot de ingestelde temperatuur is bereikt.

Indien er in de manuale modus wel vol geblazen wordt van het begin lijkt me niets aan de hand?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.