climate control

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila climate control

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    peterwb

ik heb een opel meriva 1.4T 120pk cosmo 2012

heb hem net 3 maanden hij staat op automatische climate cotrol op 22 gr net als vandaag is het buiten 16 gr en wil ik het koeler in de auto , ik zet hem op 20 gr en hij gaat heel hard koude lucht blazen hoort dit zo en hoe moet het als het straks warmer word .met het instellen om koude lucht te krijgen.

Anoniem

Ja dat hoort zo. Zolang het nodig is blijft het systeem zo hard mogelijk om de gewenste temperatuur te halen. Wanneer de ingestelde temperatuur steeds dichterbij komt gaat het systeem zachter blazen.

Je kan het zo zien. Als je eenmaal een temperatuur heb ingesteld. Zou het het hele jaar de zelfde temperatuur in de auto moeten zijn. Gaat niet helemaal op natuurlijk

En als het straks weer koud word. En jij hebt 21 graden ingesteld. Komt de warme lucht vanzelf

Nick-GSI
        Deelnemer

hebben dit ook al van verschillende klanten gehad, wat wij gedaan hebben is met sps nieuwe software geladen + geconfigureerd, en daarna via gds alle kleppen in de kachel gekalibreerd

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.