climate control

Forumindex Forums Modellen Omega climate control

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    nicowesterhof

Hallo, kan en wil iemand mij vertellen hoe ik het display van de climate control weer aan krijg deze is aan de linkerkant uit gevallen en toen weer aan en nu blijft ie uit, en ik heb de pakkingen van de kleppendeksels vernieuwd (dus de accu los gegooid) en nu willen de ramen niet meer automatisch naar beneden en boven, help :(

Willy Vansant
      Deelnemer

Volgens mij schakelt u de display van de climate controle in en uit door de draaiknop in te drukken.
        Gaan de ramen helemaal niet meer op en neer of werken ze enkel als u de toets bediend?Als u het raam omhoog doet de toets zolang omhoog houden tot u een tik hoort,dan is het systeem terug geactiveerd en gaan ze automatisch volledig omhoog of omlaag bij het bedienen van de toets.Mvg.Willy

nicowesterhof

hallo Willy bedankt de ramen werken weer alleen de climate control heeft geen draaiknop maar druk schakelaars weet je misschien hoe het dan moet ?

Groet Nico

Willy Vansant
          Deelnemer

Heb zelf een Omega B2 van 2003,climate controle is met draaiknoppen.Misschien de drukschakelaar voor de instelling van de temperatuur een tijdje ingedrukt houden???

remutr
            Deelnemer

De knop waarmee je een kant uit kan zetten wat langer inhouden dan moet ie weer op beeld komen.

Met de accu los wil dat nog wel eens ontregelt raken

Jack-omegax3.0xe
              Deelnemer

Welk type omega is het?? een b1 of b2???

Bij een b1 vier rondjes. Geeft dit aan dat een lampje kapot is. Hiervoor staat een how too in het gelijknamig topic.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.