Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › cleanen deurklinken
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 september 2009 om 19:26 #17212498
hoe begin je eraan iemand foto’s fzo? en wat heb ik allemaal nodig? (voor de verduidelijking ik bedoel dus je deurklinken wegwerken/toewerken)
27 september 2009 om 19:59 #17527544weet je zeker dat je hieraan wilt beginnen? Apk afkeur namelijk sinds mei.
groeten Twan
27 september 2009 om 20:32 #17527545origineel gepost door IMpY
weet je zeker dat je hieraan wilt beginnen? Apk afkeur namelijk sinds mei.groeten Twan
damn, das wel klote en kofferbak?
27 september 2009 om 21:13 #17527546origineel gepost door Xavte
origineel gepost door IMpY
weet je zeker dat je hieraan wilt beginnen? Apk afkeur namelijk sinds mei.groeten Twan
je komt uit belgie tog heb ik begrepen daar zijn andere regels dan in nederland
zou ff aan iemand vragen die uit belgie ook komt27 september 2009 om 21:15 #17527547origineel gepost door Dennis-Corsa-B
origineel gepost door Xavte
origineel gepost door IMpY
je komt uit belgie tog heb ik begrepen daar zijn andere regels dan in nederland
zou ff aan iemand vragen die uit belgie ook komtnog iets ik heb gehoord als je bv pvc aan metaal plamuurt dat het scheurt, hoe de je het dan anders? of gewoon niet
27 september 2009 om 21:17 #17527548Koffers en deuren cleanen….is mooi werk
Gewoon een metalen plaat op maat maken en die er in lassen.
Dat gladwerken met plamuur.Maar idd…
de deuren moeten van binnen en buiten open kunnen (let ook op…kinderslot;))
Het is me alleen nog niet duidelijk of de deur ook open mag, van buiten, dmv een afstandsbediening oid.27 september 2009 om 21:20 #17527549origineel gepost door Fearless
Koffers en deuren cleanen….is mooi werk
Het is me alleen nog niet duidelijk of de deur ook open mag, van buiten, dmv een afstandsbediening oid.bedankt voor de hulp :)
27 september 2009 om 22:01 #17527550origineel gepost door Fearless
Koffers en deuren cleanen….is mooi werk
Het is me alleen nog niet duidelijk of de deur ook open mag, van buiten, dmv een afstandsbediening oid.neej elektrisch mag niet,zelfs niet een draadje of stangetje aan de buiten zijde.moet echt een handgreep zijn.
een apk bedrijf wat ik kan keurde een cleane deur goed waar de eigenaar zelf een stangetje langs de ruit had gelegt voor de apk,met als gevolg een steek proef van de rdw en kreeg 11 straf punten27 september 2009 om 22:12 #17527551Ik ken me zomaar voorstellen dat t inderdaad om een stukje veiligheid gaat. Dat eventuele nooddiensten je deur kunnen open maken, als je per ongeluk effe vergeet dat je in een auto rijdt ipv een U boot. Of als je die ouwe eik uit de grond wil rijden:hmmz
27 september 2009 om 22:17 #17527552ja snap het ook wel,maar die gasten zetten toch altijd de schaar erin bij een dik ongeluk,en de meeste klinken bezwijken al bij een licht deur schade,dus eigenlijk snap ik het niet,alleen als je in het water eindigt dan zou een klink wel fijn zijn
28 september 2009 om 15:27 #17527553en dan hebben ze je ook binnen 2 seconden eruit zeker……… my ass.
hoe zit het met deuren die tegenwoordig automatisch op carjack lock gaan.als ik in het water terecht kom,en alles kortsluit?dit is hetzelfde broodje aap verhaal als met je voorruiten niet te donker mogen tinten.
als het erop aankomt komen de blauwe petten niet zo gemakkelijk aan je.dat is het probleem.
lullig als jij ze zit uit te lachen,omdat zij niet in je wagen komen.:jerry29 september 2009 om 14:05 #17527554maar ben zelf inderdaad wel eens benieuwd of de kofferklep wel mag? Of ligt dit eraan wat voor uitvoering (sedan of hatchback of station of coupe)
groeten Twan
29 september 2009 om 18:45 #17527555Volgens mij was dit afhankelijk wat er op kenteken staat. 4 of 5 deurs.
Sedan en Station zijn dus 4 deurs. Hatch zou dus niet mogen.23 oktober 2009 om 12:02 #17527556Ik ben even naar het RDW heen gereden, aangezien ik ook geen gezeik wil hebben met de aankomende verbouwing waar ik dus ook mijn deuren wilde cleanen.
KLINKEN VERWIJDEREN IS 1000% AFKEUR!!!
Openen d.m.v. draadje, stangetje, AB of wat dan ook, is afkeur! Het MOET een deurklink zijn!
Wil je dus gecleanede deuren, word het deuren overhangen bij de APK of niks….
Wat er dus door anderen beweerd word, 5 APK meesters bij het RDW in Almelo zeiden het zelfde… dus denk goed na voor je eraan begint….
23 oktober 2009 om 13:27 #17527557hoe zit dat dan bij een bentley met vingerafdruk toets klink, ofzoiets.
bij die hele dure auto’s zit niet altijd een klink, worden die ook afgekeurd!!!!!!!groeten.
23 oktober 2009 om 14:46 #17527558origineel gepost door kadett4x4
hoe zit dat dan bij een bentley met vingerafdruk toets klink, ofzoiets.
bij die hele dure auto’s zit niet altijd een klink, worden die ook afgekeurd!!!!!!!groeten.
nee die worden niet afgekeurd omdat er een TYPEGOEDKEURING op die auto word verleend. De Bentley verlaat de fabriek op die manier, een Vectra o.i.d. verlaat de fabriek met 4 deurklinken, en daarvoor is de typegoedkeuring afgegegeven.
23 oktober 2009 om 18:52 #17527559dan doen we geen deuren cleanen meer maar stylen, in de alfa en fiat groep zitten een paar hele stijlvolle klinken, dat is het eerste wat me binnenschiet vast en zeker meerdere merken
29 oktober 2009 om 14:50 #17527560baal er ook van, maar ben blij dat ik het van te voren weet…
Je zou het maar pas achteraf weten… Ik ga hier echt geen set deuren neerzetten om alleen ff voor de apk er door te kunnen komen…
29 oktober 2009 om 16:31 #17527561Dus als ik het goed begrijp mogen de achterdeuren en de achterklep van een station ook niet gecleant worden?
29 oktober 2009 om 17:31 #17527562In belgie mag het ook niet ze hebben me zelfs al een paar keer van de weg geplukt daarvoor…:wub
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.