Claxon problemen

Forumindex Forums Modellen Corsa Claxon problemen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Michel7394

Goedeavond mede Opel rijders :D

Ik rijd al geruime tijd met plezier in mijn Opel Corsa Swing (1994) rond.
      Vandaag deed er zich een probleem voor en wil jullie graag om advies vragen.

Toen ik net van werk wegreed en de bocht inging ging mijn toeter af en ging niet meer uit.
      De hele wijk kwam kijken want men dacht minstens dat er een ongeluk gebeurt was…

Nu heb ik de zekering eruit gehaald
      D (claxon) en ben naar huis gereden. Hier heb ik de ANWB gebeld, deze is gekomen en heeft tijdelijk het snoertje van de claxon afgehaald.
      Hij zij dat het probleem ergens in het stuur zat…

Ik moet heel toevallig woensdag keuren en wil / moet dit verholpen hebben en volgens mij kan ik dit prima zelf ( lees handige vriend)

Nu is het probleem dat ik niet helemaal weet waar ik moet kijken of wat het is, er wordt dus gezegd door de ANWB man dat het ene ring is die continu massa veroorzaakt?

Misschien weet 1 van jullie dit. Ik heb er namelijk te weinig verstand van.

Alvast dank!
      Michel

BlackDevil

Stuurkap verwijderen, het gedeelte waarop je drukt als je claxoneert. Dan zou je moeten kunnen zien of een kabeltje continu contact maakt.

wim-v6
        Deelnemer

heb je airbag of geen airbag??

Bij geen airbag, is meestal de Toeterknop kapot, dat is het dopje op het stuur met het logo erin, waar je op drukt om te toeteren, deze eruit wippen en een ander op plaatsen.

Willem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.