Claxon probleem Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Claxon probleem Astra H

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271264
    kwanti
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 December 2014

      Beste,

      Ik heb een steeds terugkerende probleem met mijn claxon, hij doet het soms of helemaal niet.
      Diverse keren teruggeweest naar garage, uitgelezen, stuur en airbag uit. Men kon niets vinden.
      Ga je huiswaarts dan doet je claxon het wel, maar na paar dagen doet hij het niet meer.
      Functie boardcomputer en schakelen van radio naar cd doet het wel. Is iemand hier bekend mee?
      Als de stuur er weer af is geweest dan doet de claxon het weer. Heel vreemd. Wat kan het zijn?
      Mijn Astra is uit 2004.

      #18279605
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        CIM(stuurkolommodule) modificatie is al uitgevoerd?

        #18279606
        Engee
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 November 2007

          Wat Opeltje17 zegt!

          Waarschijnlijk doet de claxon het wel als je de lampen uit hebt staan en de claxon het niet als je lampen aanstaan!

          #18279607
          Addict
            Lid sinds:
            13 November 2010

            Zelfde klacht aan deze kant aan mijn astra h gtc, zowel bij verlichting aan als uit doet hij het de ene keer wel en de andere keer niet, ook ik heb geen idee wat er aan de hand is.

            #18279608
            MarnixvanB
              Lid sinds:
              10 December 2014

              Wij hebben precies hetzelfde bij onze zafira B uit 2007 gehad. Dachten ook de cim module, maat dat wads het bij ons niet. Bij ons waren de claxons en de aansluiting ervan zo geoxideerd dat ze het niet meer deden. Nu met nieuwe claxons alles weer perfect.
              Gr. Marnix

              #18279609
              stijntuner
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 March 2012

                Contactpuntjes achter de airbag al gecontroleerd??

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.