claxon Forumindex › Forums › Modellen › Astra › claxon Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 4 januari 2011 om 22:24 #17230475 1.6i rijder Lid sinds:20 November 2010 Ik heb een probleempje met de claxon van me astra f ’93. Naja eigenlijk het stuur. Ik moet nu op een heel bepaalde manier in een hoekje van de knop drukken om te claxoneren. En zelfs dat wil niet altijd. En als je ineens moet claxoneren, omdat iemand niet oplet, wil ik gewoon op het midden van me stuur drukken om de ander te waarschuwen. Wat kan ik nu het beste doen? 4 januari 2011 om 22:33 #17789331 wim-v6Deelnemer Lid sinds:12 August 2005 kan aan het stuur liggen, maar ook aan de sleepring van de claxon. die laatste zit achter het stuur. willem Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen