Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › city rdw gekeurt op 6 pitter
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 september 2009 om 09:41 #17212150
ben vandaag naar de rdw geweest om de city naar 6 cil te laten keuren.
hij is er nagekeken en gewogen en kwam met vlag en wimpel door de keuring:jerry:jerrydus nu is hij stret legaal. over een paar dagen heb ik de papieren binnen:P
city 6 cil met c30ne 177 pk:angel
15 september 2009 om 09:46 #17523211AnoniemLid sinds:
1 January 1970Gefelciteerd !!! en :kewlpics
15 september 2009 om 09:48 #17523212:thumbup:thumbup:thumbup.tonsr
15 september 2009 om 10:33 #17523213mooi zo :thumbup zit de uitlaat nou wel goed? :P
15 september 2009 om 10:45 #17523214dank u.ja stelde eigenlijk niet zo veel voor had er meer van verwacht.
ze kijken hoe het er in ligt en dat het deugdelijk is bevestigd
en vragen naar de remmen en wat er is verandert.dan co meten remvertraging en lichtbeeld effe wegen en cassis nr controleren en dat was het.vind het zelfs minder dan een apk keuring.maarja daar hoef ik me niet druk om te maken hahah.belangrijkste is dat ik nu een streetlegaal city gt6 heben de uitlaat ligt gewoon onder de auto 63,5mm:P
15 september 2009 om 11:27 #17523215Gefeliciteerd!
Dit vraagt om foto’s……
:kewlpics:kewlpics
15 september 2009 om 11:33 #17523216ja foto s van de kadett heb ik wel maar niet van onder de kap.maar zal is bij de meetingfoto s kijken misschien dat hij er daar bij staat
15 september 2009 om 12:13 #17523217mooi man,je bent gelijk een van de weinige die het op kenteken hebt in een c kadett:thumbup
15 september 2009 om 12:21 #17523218origineel gepost door js 400
mooi man,je bent gelijk een van de weinige die het op kenteken hebt in een c kadett:thumbupnou in zuid-holland staat nog de sedan met 3,0 op kenteken
en in lelystad een v6 crosford in een sedan.zo ver ik weet maar die zijn er al jaren.deze was al jaren 6 lijn[erik romijn] alleen nu pas op kenteken:thumbup
maar er zullen er dit jaar wel vele volgen:P
15 september 2009 om 13:51 #17523219gefeliciteerd pipo met de goedkeuring. van de uber 6 lijn. maar wel ff paar :kewlpics plaatsen he. maar als deze al jaren geleden zo gebouwd is, waarom is die dan niet eerder om gekeurd? heeft de vorige eigenaar er geen straat plezier van gehad. gr,martijn
15 september 2009 om 15:03 #17523220origineel gepost door martijn_maja
gefeliciteerd pipo met de goedkeuring. van de uber 6 lijn. maar wel ff paar :kewlpics plaatsen he. maar als deze al jaren geleden zo gebouwd is, waarom is die dan niet eerder om gekeurd? heeft de vorige eigenaar er geen straat plezier van gehad. gr,martijnnaar mijn weten is hij er jaren terug mee naar lelystad geweest maar afgekeurt ivm geluidsmeting daarna nooit meer geweest.kostte toen ook grof geld.nu is het wel betaalbaar dus ik heb goed gegokt:D
niet al te duur gekocht en goedkope keuring:kewlpics15 september 2009 om 15:10 #17523221:thumbup
15 september 2009 om 15:24 #17523222Gefeliciteerd! king:
15 september 2009 om 15:54 #17523223Hey Pipo!!!
Gaaf man dat je city goed gekeurd is.
Ik dacht dat een 6 pitter zowiezo niet in een kadett werd goed gekeurd omdat je dan teveel gewicht op je vooras had en dat er meer gewicht naar achteren ging.
Super iig!!! succes ermee!
Oja doen ze ook bij een 2.4 een co-meeting?
Gr Laurent.
15 september 2009 om 17:16 #17523224ja ze doen eerst wegen dan casisnr controleren kijken of alles degelijk en netjes is gemaakt co controle remvertraging meten en klaar.
vraag me nu wel af wat mijn city nu waard is met de 6 pitter er in:hmmz als ik zie dat een nette c met 1600 of 2000cc al voor rond de 3500 4000 euro over de toonbank gaat en een nette coupe met 2400 vraagprijzen van rond de 7000 euro zijn wat mag hij dan kosten met een 6 pitter??ook rond de 6000 a 7000 ???
15 september 2009 om 22:03 #17523225Mja geen idee, maar tis wel een pluspunt dat het nu dus allemaal officieel is op kenteken.
16 september 2009 om 05:59 #17523226Geen idee wat het waard is, maar ik zag in duitsland een C2 sedan met V6 er in voor 7000-8000 en die staat al een tijd te koop.
(komt er niet van af of vraagt teveel)Ik denk dat alleen de hele mooie kadettjes de 4000 halen.
(heb jouw city niet gezien)16 september 2009 om 06:14 #17523227origineel gepost door a3corsa
Geen idee wat het waard is, maar ik zag in duitsland een C2 sedan met V6 er in voor 7000-8000 en die staat al een tijd te koop.
(komt er niet van af of vraagt teveel)Ik denk dat alleen de hele mooie kadettjes de 4000 halen.
(heb jouw city niet gezien)was die c2 met een v6 ook op kenteken??:hmmz
tja wat is apparter een c kadett met een 2400 of 3,0E
:P.
zover ik weet is de city van mij enkele jaren geleden zonder de 6 op kenteken rond de 3000 a 3500 euro verkocht.
en toen was hij geheel standaart op de 6 pitter na.nu heeft hij kuipstoelen andere koplampen en is hij veel mooier[volgens velen:angel]niet dat ik er vanaf wil maar zou het wel is willen weten.denk dat ik hem gewoon is laat taxeren:hmmz dan weet ik iig wat hij volgens verzekering waard is al is dat geen vrkoop waarde.maarja ga er maar een bouwen dan weet je ook wat het kost.
dikke assen 3,18 diff enz enz16 september 2009 om 07:02 #17523228origineel gepost door pipo
origineel gepost door a3corsa
Geen idee wat het waard is, maar ik zag in duitsland een C2 sedan met V6 er in voor 7000-8000 en die staat al een tijd te koop.
(komt er niet van af of vraagt teveel)was die c2 met een v6 ook op kenteken??:hmmz
Stond op autoscout.de, kan hem nu niet meer vinden.
Staat geloof ik ook te koop op het hecktriebler forum.Duitsland = zal wel met tuv gutachten zijn?
Maar net wat je zegt, de onderdelen voor zo’n ombouw zijn ook niet goedkoop.
16 september 2009 om 07:16 #17523229tel maar uit een komplete aandrijving met vooras en remmen van een 2,0 met cih motor en injectie koeling en wat er bij een ombouw nodig is ben je al gemiddelt een 1500 euro lichter laat staan als je er een mv6 in duwt met de 18 s bakken word het nog duurder.dan nog een nette auto zoeken voor de ombouw en dan de tijd nog.
dus ik denk als je een nette 1200 cc kadett koopt en dan een kompleete ombouw je al aan een 3000 euro zit en dan moet je nog beginnen.en als je dan 2 linker handen hebt lukt het nog niet moet je het laten doen.
dus kun je beter wat meer geven en dan is het alleen maar instappen en rijden:P16 september 2009 om 10:58 #17523230Ben je bij de RDW in Veldhoven geweest?
Als ze namelijk al een 6 pitter met bijna 180 pk goed gaan keuren in een city moet een 2l 16v met 150 pk toch ook niet zo’n probleem zijn.
Dat zou voor mij goed uitkomen want dan kan ik mijn city ook gewoon helemaal legaal maken als ie straks af is.16 september 2009 om 14:01 #17523231jep was veldhoven.maar volgensmij wisten ze er daar ook nog niet zo veel vanaf.maar de keurmeester die ik had was best antosiast vond het wel appart.hij keek wel een keer omhoog toen ik zei dat het orgineel en 55 pk motor was:P
hij zei das 3 keer zo veel
:o16 september 2009 om 22:24 #17523232gefeli man,,,,
Welkom to the club met 6jes..
17 september 2009 om 09:16 #17523233origineel gepost door pipo
jep was veldhoven.maar volgensmij wisten ze er daar ook nog niet zo veel vanaf.maar de keurmeester die ik had was best antosiast vond het wel appart.hij keek wel een keer omhoog toen ik zei dat het orgineel en 55 pk motor was:P
hij zei das 3 keer zo veel
:oHeb je veel aangepast / verstevigd? Bijv. vooras doorlassen, draagarmen verstevigd etc. Of is het gewoon allemaal orgineel?
Zelf heb ik niet echt veel gedaan aan verstevinging, uiteraard ga ik wel mijn remmen aanpassen. Als ze daar niet zo nauw kijken dan ga ik natuurlijk ook zorgen dat mijn dat mijn 1.2n city een c20xe city op kenteken wordt.17 september 2009 om 09:30 #17523234echt vet een city 6 pitter op kenteken!! foto’s!!!!!!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.