City Racing Rotterdam 2013

Forumindex Forums Overige Meetings City Racing Rotterdam 2013

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    RISL
    Moderator

Zat net te kijken wanneer het dit jaar City Racing was, lees ik dit: http://www.cityracing.nl/nieuws/cityschools/#comment-560

Denk dat het veel bezoekers zal kosten, de rotonde op Hofplein was het enige gratis deel wat echt leuk om te zien was.
      Ik weet in ieder geval dat onze vriendengroep (toch een man of 10 die jaarlijks gingen) dit jaar overslaan.

Balen zeg, maar ik ga niet naar R’dam om wagens in een rechte lijn voorbij zien knallen. Gaan er van hier wel veel mensen?

Silver

Mischien heb je nu wel de kans om wat te zien van de auto’s, als een heleboel mensen niet gaan staat het mischien geen 6 rijen dik aan de hekken.

RISL
        Moderator

Wij stonden/zaten altijd vooraan bij de hekken, heb altijd perfect zicht gehad. Ook altijd mooie foto’s kunnen maken op de rotonde.

Ligt volgens mij niet geheel aan de financiën, ik begreep ook dat er werkzaamheden zouden zijn op het Hofplein.

g-astraa
          Deelnemer

volgens mij is er dan het opel treffen van opel power nederland. :thumb :thumb :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.