Forumindex › Forums › Techniek › Cih › cih 2.0 wil niet lopen….?? :: IS KLAAR!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 mei 2012 om 21:21 #17249033
ik zit met een probleempje..
ik heb laatst een manta gekocht en kreeg daar een gereviseerde 2.0 cih bij.
nu heb ik daar mijn injectie en alles op gezet, maar ik krijg hem niet aan de praat
ik heb vonk. en heb mijn aanvoer en retoer leidingen goed om.zo nu en dan loopt hij heel even. en valt dan gelijk ook weer uit???
wat zou dit kunnen zijn.ik heb alles van een lopende motor afgehaald en op de 2.0 gezet. (dit was ook een 2.0 cih)
wie weet waar het aan kan liggen,
motor loopt heel even 3seconden ofzo. en valt dan gelijk weer uit. het duurt dan ook een tijdje voordat hij weer een plofje doet.
ik heb een andere lmm geprobeert – niks / andere starrelais – niks
andere kabelboom ook niks.hij doet steeds het zelfde.
heb de ontsteking ook op verschilende standen geprobeert. ook niks. op de basis afstelling ploft hij soms.wie weet meer????
30 mei 2012 om 07:36 #18030851valse lucht? ontsteking op 0 punt afstellen merkt teken op poelie
30 mei 2012 om 08:03 #1803085212V op je ontsteking of alleen maar tijdens het bedienen van je startmotor?
Als je de luchtklep van de luchthoeveelheidsmeter opendrukt en vast houdt, blijft dan de brandstofpomp lopen? heeft hij dan ook continu druk?30 mei 2012 om 09:14 #18030853@HOT ROD wrote:
12V op je ontsteking of alleen maar tijdens het bedienen van je startmotor?
Als je de luchtklep van de luchthoeveelheidsmeter opendrukt en vast houdt, blijft dan de brandstofpomp lopen? heeft hij dan ook continu druk?ik heb al een rechtstreekse draad vanaf de accu gelegd.
dus dat is wel goed. heb ook een mooie vonk :thumbup30 mei 2012 om 12:11 #18030854Heb je al gechecked of je injectoren inspuiten?? Dus even de injectoren eruit halen met brandstof en stekker aangesloten, dan starten.
Het lijkt me of de motor alleen loopt als de startmotor bedient wordt. Ontsteking zal het niet aan liggen want dan moet hij meteen, in een keer stoppen als je de sleutel los laat. Het lijkt erop dat de brandstofdruk langzaam minder wordt, tot het punt dat hij het echt niet meer doet.30 mei 2012 om 16:32 #18030855ja klopt,
hij loopt even. dan gaat hij hoger in de toeren en dan is die weer uit.
lijkt mij een benzine probleem. net als jij zegt.ik zal het vanavond even chekken :thumb
30 mei 2012 om 20:41 #18030856ik heb het probleem gevonden!
de injectoren gingen idd niet open.
het lag hem aan het toeren teller signaal voor het injectie systeem.
deze had ik nog niet aangesloten. king:
moet nog wel even goed afgesteld worden. loopt erg beroerd. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.