CID i.c.m. radio

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum CID i.c.m. radio

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    zzattack
    Deelnemer

Ik heb momenteel een MID bij m’n CCRT700 radio. Die werken niet samen en daar begin ik me toch wel veel aan te ergeren inmiddels. Het liefst wil ik er nu een color info display in hebben, maar ik vraag me af of ik dan ook een andere radio nodig heb. Na flink wat zoeken heb ik een aantal tegenstrijdige antwoorden hierop gevonden. Sommige sites zeggen dat het niet gaat, dat je per se een NCDR 1100 of 1500 nodig hebt, andere zeggen dat het geen probleem is. Dat de navigatie niet zal werken maakt me niet uit. Kan iemand hier met zekerheid iets over zeggen? Bedankt.

sw_reijnders
      Deelnemer

voor zover ik weet kan een CID alleen icm een NCDR radio.
        een GID kan met zowel een NCDR als met een CCRT700

een NCDR communiceert namelijk via CANbus en een CCR600/CCRT700 niet

Er zijn namelijk ook 2 verschillende CDC3 cd-wisselaars, 1 canbus gestuurd en 1 niet.
        Type TA voor CCR(T) radios
        TYPE TB voor NCDR radios

asconahobbyist
        Deelnemer

heb in mijn Zafira ook een CID maar geen NCDR radio meer,dus display kan niks mee gedaan worden,geen bdiening voor boordcomputer aanwezig.
          Kan ik op de bestaande stekkers een een MID aansluiten zodat ik in elk geval de klok kan instellen?? Kan ook bij de wisserhendel geen stekker vinden om evt een BC hendel te plaatsen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.