Forumindex › Forums › Modellen › Astra › CID display.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 april 2012 om 11:25 #17922921
Hmm ik weet niet of het wat uitmaakt maar er zit een bepaalde modus waarmee je de cd’s brand. Mischien dat 2007 wel wat uitmaakt met branden. Tis een andere firmware natuurlijk. Je kan het eventueel met nero proberen en branden met modus 2. Bij mij was het laden, proces balkje ging tot 55% en toen bam alles bleef hangen. Wilde niet meer verder. Normaal duurt een update 15 minuten. Deze update deed 1,5 uur toen was ik het zat kreeg ik de cd er niet uit. Duurde me weer een half uur voordat ik de cd uit kon krijgen. Toen heb ik een andere gedownload, accu losgekoppeld voor een paar uur, aangekoppeld, cd erin en update ging weer verder. Toen nog een keer erover heen en de update was binnen 15 minuten klaar. Maar hoe krijg jij die update cd en wat kost het? Ik heb ernaar gevraagd maar ik kreeg em niet mee, pas wanneer ik de auto zou keuren bij de opel dealer :???: Want ik wil nu mijn dvd90 resetten en dan opnieuw instellen met de software. Ik blijf SW versie 2004 zien. HW versie is 2007 maar ik wil bij de BC menu de drie regel lijn zien. Op ebay kost dat ding 60 euro.
11 april 2012 om 18:21 #17922922Ik heb de dealer gebeld. De eerste dealer zei dat het niet kon en dat ik alleen de kaarten kon kopen. De 2de dealer moest wel even zoeken maar toen ik het typenummer doorgaf kwam het goed. Hij zou besteld worden en ik kon hem dan vrijdag ophalen. 9,95 ex btw dacht ik. Vrijdag weet ik het zeker.
11 april 2012 om 23:43 #17922923Woow 10 euro is nog goed maar is dat wel van november 2007 de laatste dus? Dan zou ik deze graag ook willen hebben als je de dealer even doorgeeft bel ik ze wel.
12 april 2012 om 13:28 #17922924Vandaag de boel in de auto gezet. Het inbouwraampje van het display was binnen bij de dealer.
Ik hoefde het niet eens in te leren. Blijkbaar omdat het een complete set was die uit een auto komt. Heb mijn oude set uitgeleerd met opkom. Die stond bij de meetwaardeblokken op afleverstand dus dat is ook mooi.
Heb de update nogmaals met nero gebrand en niet met toast. Nu werkte de update cd wel. Dus ik ben helemaal blij.12 april 2012 om 16:26 #17922925Netjes man :kewlpics
btw wat heeft je dit gekost als ik zo asosiaal mag zijn.?(pm mag ook)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.