Hmm ik weet niet of het wat uitmaakt maar er zit een bepaalde modus waarmee je de cd’s brand. Mischien dat 2007 wel wat uitmaakt met branden. Tis een andere firmware natuurlijk. Je kan het eventueel met nero proberen en branden met modus 2. Bij mij was het laden, proces balkje ging tot 55% en toen bam alles bleef hangen. Wilde niet meer verder. Normaal duurt een update 15 minuten. Deze update deed 1,5 uur toen was ik het zat kreeg ik de cd er niet uit. Duurde me weer een half uur voordat ik de cd uit kon krijgen. Toen heb ik een andere gedownload, accu losgekoppeld voor een paar uur, aangekoppeld, cd erin en update ging weer verder. Toen nog een keer erover heen en de update was binnen 15 minuten klaar. Maar hoe krijg jij die update cd en wat kost het? Ik heb ernaar gevraagd maar ik kreeg em niet mee, pas wanneer ik de auto zou keuren bij de opel dealer :???: Want ik wil nu mijn dvd90 resetten en dan opnieuw instellen met de software. Ik blijf SW versie 2004 zien. HW versie is 2007 maar ik wil bij de BC menu de drie regel lijn zien. Op ebay kost dat ding 60 euro.