Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › chroom handgrepen en spiegelkappen(how to do)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 augustus 2009 om 10:55 #17211401
Hallo, ik dacht het ergens gezien te hebben, maar na veel zoeken heb ik het nog niet gevonden.
Ik zou 1 graag chroom deurgrepen hebben, alleen ben ik geen techneut en door mijn (helaas) invaliditeit kan ik niet lang krom staan, en op op de knieën.
Is er een uitleg ergens hoe de grepen vervangen moeten worden?De habdgrepen lijken mij erg mooi..op mijn vectra, de auto is zilvergrijs dus echt giga opvallen doet het niet, maar net dat beetje extra..
En ook event over spiegelkappen in het chroom?
Ik hoor graag.
hebben mensen ervaring spiegelkappen zie je in soorten en prijzen, ik zie op foto geen verschil, wel in prijs, maar misschien heeft er iemand ervaring .Zo ook met deurgrepen je hebt totale grepen, maat ik heb ook opdruk chroom gezien..
Lijkt mij niets maar wie weet heb ik het mis..Ik hoor graag,,,tevens waar je ze voordelig kunt aanschaffen..
vr gr
arnold14 augustus 2009 om 11:07 #17511047Moet je ff kijken in de post van hans_vledder. Daarin staat ergens over de handgrepen en de spiegelkappen.
14 augustus 2009 om 11:26 #17511048Kijk, dit zijn de nep versies, zowel handvaten als spiegelkappen. Oordeel zelf maar. Ik vind het niet verkeerd. Zat er al op toen ik hem kocht.. Voor het prijsverschil (ik had ook al zitten kijken voor ik m kocht) vind ik dit een erg net (goedkoper) alternatief. Volgens mij plak je ze dr gewoon op, bij de duurdere versie vervang je je hele handvat volgens mij..
14 augustus 2009 om 11:34 #17511049Wat blinkt ie weer ,Erik met een C!
14 augustus 2009 om 11:36 #17511050ja tijd over he…
14 augustus 2009 om 15:23 #17511051blinken ?? alleen de kant waar de foto is genomen :P
14 augustus 2009 om 15:27 #17511052origineel gepost door speaker
Moet je ff kijken in de post van hans_vledder. Daarin staat ergens over de handgrepen en de spiegelkappen.ergens ja…. ergens in 1 van de 4588372 pagina’s…. :o
15 augustus 2009 om 13:12 #17511053Moet zeggen ziet er goed uit, mooi zelfs zo op de foto
Weet je toevallig waar dit verkocht wordt?
Of iemand anders?Zit het bij de spiegels ook over de bestaande kap hen?
en bij de deurknoppen voel je het overgangs randje niet?
En belangrijkste valt het er niet zo af en toe af?
Ben benieuwd, vooral ook waar te koop en de prijs…
Zou me veel sleutelwerk geven,,,,,,dat scheelt me rug.
Ik hoor weer even
Maar alfast bedankt….topArnold
15 augustus 2009 om 14:07 #17511054Als je op de site van Paashaas kijkt http://www.opelvectra.info/ en dan onder “How To” en dan “Sleutelen / onderhoud Vectra C” en dan “Het demonteren van de deurhendels van de Vectra C” dan weet je wat je allemaal moet doen.
Volgens mij is dit de wagen van Hans Vledder (maar weet dit niet zeker):wors Met dank aan Paashaas (En evt. H. Vledder) :wors
15 augustus 2009 om 17:32 #17511055origineel gepost door aapje1963
Moet zeggen ziet er goed uit, mooi zelfs zo op de fotoWeet je toevallig waar dit verkocht wordt?
En belangrijkste valt het er niet zo af en toe af?Ben benieuwd, vooral ook waar te koop en de prijs…
Arnold
Ff googlen, Ebay, Marktplaats enz, staan er echt veel die het verkopen hoor.
succes,
Eric.
(en nee, ze vallen er (tot nu toe) niet af hahaha)
15 augustus 2009 om 19:16 #17511056Verschillende setjes verkrijgbaar bij: http://www.gm-tuningparts.nl/tuningparts.php
Ik zou zeggen kijk en vergelijk.15 augustus 2009 om 19:28 #17511057origineel gepost door Edvries
origineel gepost door aapje1963
Moet zeggen ziet er goed uit, mooi zelfs zo op de fotoWeet je toevallig waar dit verkocht wordt?
En belangrijkste valt het er niet zo af en toe af?Ben benieuwd, vooral ook waar te koop en de prijs…
Arnold
Ff googlen, Ebay, Marktplaats enz, staan er echt veel die het verkopen hoor.
succes,
Eric.
(en nee, ze vallen er (tot nu toe) niet af hahaha)
Hier een site
http://www.gm-tuningparts.nl/tuningparts.php
Ziet het er hier goed uit? en de prijzen..
Misschien wil je even voor mij kijken AUBzijn die van jou ook van metaal….of plastic….?
Het bedrijf heeft me dit mailtje teruggestuurd..
:)Hallo,
De overzetdelen zijn ook van irmscher te verkrijgen enkel dan 1x zo duur!!
de delen die wij verkopen zijn 200% kwaliteitsdelen uit edelstaal dus geen plastic of wat dan ook wat verchroomd is !!
dus kwalitatief super en sterk en blijft altijd mooi.de deurcovers en spiegelkappen passen zo over de bestaande delen voor 100% netjes!!
dmv aangebrachte dubbelzijdige tape.
ook doordat de spiegelkappen zo netjes zijn gemaakt en ook uit edelstaal ( heel dun en sterk ) is hier de pasvorm ook super van en
lijken het gewoon echte kappen en komt het zeker niet als nep over.
dus valt dit ook niet op.
evt verzendkosten bedragen 8,95 euroking:Het scheelt wel veel geld met de plak irmcher delen..moet ik zeggen
op deze vec wil ik het, voor bij mistlampen zitten stroken van chroom, op de foto zie je het minder, in het echt is het chick en netjes..Bij een donkere auto zie je het natuurlijk veel meer,,,maar op een zilverkleurige vectra is het ook chique, net dat tipje vind ik..maar ieder zijn mening natuurlijk.
(maar ik denk dat alleen handvaten ook mooi is, als ik nl spiegelkappen neem, is bij een donkere auto het draaigedeelte donker en zie je een soort afscheiding tussen spiegelkap en deur..bij mij is dit zilvergrijs en dit valt natuurlijk minder op, geen contrast…
Of zie ik dit ,,verkeerd..
By aapje63 at 2009-06-2716 augustus 2009 om 07:49 #17511058Die stroken bij de mistlampen komen uit de voorbumper van de signum.
Kan alleen in de gts bumper kan je gewoon bij de dealer halen heb ze klaarliggen alleen geen tijd om ze erin te bouwen.
Kosten 40 – 50 euro.16 augustus 2009 om 08:29 #17511059origineel gepost door gompie
Die stroken bij de mistlampen komen uit de voorbumper van de signum.
Kan alleen in de gts bumper kan je gewoon bij de dealer halen heb ze klaarliggen alleen geen tijd om ze erin te bouwen.
Kosten 40 – 50 euro.idd,heeft nix met irmscher te maken.
hier de gegevens:
en resultaat:wub
16 augustus 2009 om 10:46 #17511060origineel gepost door gompie
Die stroken bij de mistlampen komen uit de voorbumper van de signum.
Kosten 40 – 50 euro.Sorry klopt de lip is vab irmcher,,,andere van opel Sigma,
Het voorbeeld is mijn eigen auto dus chroom bij mistlichten zaten er al op…vorige eigenaar,,ook de voorbumper lip zat er op
ik heb de vec denk nu 4 wk dus zelf niet zo veel veranderd..
Zal ook niet gebueren gezin dochters naar hogere school kosten ook geld..
Bedankt weer
arnold
16 augustus 2009 om 11:10 #17511061Als je precies wilt weten hoe Hans Vledder het heeft gedaan moet je kijken bij zijn post van : 10-25-2007 op 18:53 daar staat alles uitgebreid (typisch Hans, uitgebreid) beschreven hoe hij zijn handgrepen heeft vervangen.
Groet,
Eric, met een C
3 september 2009 om 20:22 #17511062Hallo,
Ik heb net deze week chromen delen van irmscher op mijn deurgrepen geplaatst, en ik moet je vertellen dat het een fluitje van een cent is.
Deurgrepen ontvetten en de delen bevestigen dmv dubbelzijdig tape.
Bij irmscher betaal je misschien meer (€105,-) maar het past dan ook allemaal perfect.
Ik heb ook een zilvergrijze en ik kan je vertellen dat het een stuk mooier staat.Groeten, Bono.
4 september 2009 om 06:16 #17511063foto’s?????????????
17 september 2009 om 19:01 #17511064origineel gepost door bono
Hallo,Ik heb net deze week chromen delen van irmscher op mijn deurgrepen geplaatst, en ik moet je vertellen dat het een fluitje van een cent is.
Deurgrepen ontvetten en de delen bevestigen dmv dubbelzijdig tape.
Bij irmscher betaal je misschien meer (€105,-) maar het past dan ook allemaal perfect.
Ik heb ook een zilvergrijze en ik kan je vertellen dat het een stuk mooier staat.Groeten, Bono.
Zou het leel leuk vinden foto’s te zien,,,of het bij zilver past….qua opvallen …
Zou het leel leuk vinden foto’s te zien
heb je spiegelkappen en handgrepen of…een van de twee..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.