Chromen sierstrip van de Astra H GTC

Forumindex Forums Modellen Astra Chromen sierstrip van de Astra H GTC

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Anoniem

Beste lezers,

Ik ben al een tijdje aan het snuffelen op het internet naar optische veranderingen aan mijn auto.
      Zelf rijd ik in een knal rode Astra GTC..

Het leek mij leuk om de sierstrip die op de achterklep is bevestigd zwart te laten spuiten..
      Alleen..
      De sierstrip is die makkelijk te verwijderen zodat hij gespoten kan worden of hebben jullie een ander idee?

Alvast bedankt voor je reactie :thumb

Engee
      Deelnemer

Ik heb die strip ook zwart (mat) gespoten:

Kwestie van het binnenpaneel van de achterklep afhalen en met dopje 10? de strip eraf draaien. Achterklep ontgrendeling afkoppelen en je hebt hem los :thumb

kwuyts

Klopt wel mooi met je velgen.

Anoniem

@Engee wrote:

Ik heb die strip ook zwart (mat) gespoten:

Kwestie van het binnenpaneel van de achterklep afhalen en met dopje 10? de strip eraf draaien. Achterklep ontgrendeling afkoppelen en je hebt hem los :thumb

Engee!
            Bedankt voor je reactie..

Je astra ziet er zeer nice uit.
            Echt vet! Precies wat jij hebt wil ik ook gaan doen, maar dan op een rode auto..

Het verwijderen is dus een fluitje van een cent of moet ik toch ergens voor oppassen? :D

g-astraa
            Deelnemer

ik heb ook een vraag over deze crome strip zowel voor de astra h en de astra g.

de letters achter op de crome strip zitten die geplakt of zitten er gaatjes achter astra g/h ???

en het opel logo achter op de kofferklep hoe zit die gemonteerd astra g/h ???

en hoe haal je de letters en de logo’s eraf zonder dat je krassen o.i.d.krijgt ???

alvast bedankt voor jullie reactie. :thumb

Anoniem

@g-astraa wrote:

ik heb ook een vraag over deze crome strip zowel voor de astra h en de astra g.

de letters achter op de crome strip zitten die geplakt of zitten er gaatjes achter astra g/h ???

en het opel logo achter op de kofferklep hoe zit die gemonteerd astra g/h ???

en hoe haal je de letters en de logo’s eraf zonder dat je krassen o.i.d.krijgt ???

alvast bedankt voor jullie reactie. :thumb

De letters op de chromen strip zitten geplakt.
                Je kan bij de dealer als het goed is nieuwe letters bestellen..

Het opel logo zit gelijmd maar met een föhn of visdraad er zo af te halen.
                Het verwijderen van de letters zou je ook met de föhn kunnen doen, beetje verwarmen en dan komen ze vanzelf los..
                Naderhand met beetje water en thinner de lijmresten verwijderen..

g-astraa
                Deelnemer

ik hoor van velen dat er achter het opel logo op de astra g ook nog gaatjes in de klep zitten ???
                  zit dat ook bij de astra h of zit die alleen geplakt en geen gaatjes ???
                  alvast bedankt voor je reactie. :thumb

Anoniem

@g-astraa wrote:

ik hoor van velen dat er achter het opel logo op de astra g ook nog gaatjes in de klep zitten ???
                    zit dat ook bij de astra h of zit die alleen geplakt en geen gaatjes ???
                    alvast bedankt voor je reactie. :thumb

Bij een astra G weet ik het niet.
                    Bij de H zitten er geen gaatjes zoals je ziet bij Engee!

g-astraa
                    Deelnemer

oke bedankt voor je reactie daar kunnen we wat mee. :thumb :thumb :thumb

Engee
                      Deelnemer

Geen dank heren en bedankt voor de complimenten :thumb

Succes met de strip, het enige waar je op moet letten zijn de pinnetjes waarmee je achterklep bekleding vastzit. Die kunnen nog wel eens kapot gaan. :thumb

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.