chromen raamlijsten

Forumindex Forums Modellen Astra chromen raamlijsten

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    andre b

Hallo,

Sinds deze maand ben ik de trotse bezitter van een astra j sports tourer. Hij is zwart en ik zou er graag chromen raamlijsten op willen hebben, dat zou de auto helemaal afmaken. Heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen (buiten de dealer) ? Op internet kan ik ze niet echt vinden.

Alvast bedankt,

Andre

mich89
      Deelnemer

gm-tuningparts kun je even kijken op internet.
        weet dat ze ze wel hebben voor de astra H, dus misschien ook wel voor de J

djsparky
        Deelnemer

Ook ik ben op zoek naar de chrome lijsten… en ook naar de zilveren dakrails… heb op E-bay een set raamstrips gezien voor 289 euro, maar die vindt ik iets te prijzig… heb wel op onderdelenlijn de dakrails gezien, dus wellicht loont het (ga ik nog doen) om op een mooie dag een paar autoslopen langs te rijden, kijken of ze wat hebben liggen/staan…

Juffer1
          Deelnemer

Die strips zitten bij een H IN het raamrubber verwerkt. Er zijn imitatiestrips die je op het rubber plakt maar dat ziet er mijn inziens niet uit.
            Het is direct zichtbaar dat het niet origineel is en dat vindt ik echt afbreuk doen.

Of ze bij een Astra J ook IN het rubber zitten weet ik niet.

djsparky
            Deelnemer

Bij GM-tuningparts zijn ze alleen voor de 5-deurs J, helaas…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.