Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › chiptuning ??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 november 2009 om 19:02 #17214527
Als ik op oa marktplaats Vectra C intyp,kom ik al snel een paar verschillende chiptuners tegen,Tunex,Chip4power,enz. enz.
Als ik daar de rijervaringen van klanten lees is het allemaal bijna te mooi voor woorden.
Heeft iemand hier ervaringen mee?(en nu niet meteen over EDS beginnen he)26 november 2009 om 19:04 #17556712ik heb het bij DTCtuning in Gouda laten doen, helemaal top
dik tevredenChipmeister is ook een hele goeie:thumbup
en eds is uitgesproken goed.
26 november 2009 om 19:05 #17556713ja ik blijf toch het meest vertrouwen op EDS…
als ik in de overweging ga een 1.9CDTi te halen weet ik waar ik heeb gaat iig.
ik heb verder niet veel ervaring met chippen
dus toch enigzins -offtopic
Willem
26 november 2009 om 19:45 #17556714Hoge km stand maakt dat nog iets uit om te kiezen uit bv 25 pk of 50 pk erbij?
Jan
26 november 2009 om 19:47 #17556715eerder de staat van de motor dan de kilometers.
Ik durf bij 200.000+ km gewoon te chippen hoor…
gaat in 9999 van de 10000gevallen gewoon prima.
lekker naar 200pk chippen dat ding bij EDS
Willem
26 november 2009 om 20:05 #17556716origineel gepost door wim-v6
eerder de staat van de motor dan de kilometers.Ik durf bij 200.000+ km gewoon te chippen hoor…
gaat in 9999 van de 10000gevallen gewoon prima.
lekker naar 200pk chippen dat ding bij EDS
Willem
Jij zegt de staat van de motor maar hoe weet je dat dan?
Jan
26 november 2009 om 20:15 #17556717origineel gepost door ahrend
Als ik op oa marktplaats Vectra C intyp,kom ik al snel een paar verschillende chiptuners tegen,Tunex,Chip4power,enz. enz.
Als ik daar de rijervaringen van klanten lees is het allemaal bijna te mooi voor woorden.
Heeft iemand hier ervaringen mee?(en nu niet meteen over EDS beginnen he)Tja…. als ik dan toch zou moeten kiezen in wiens handen ik het lot van m’n motor leg, dan toch WEL bij EDS !