Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › Chip's op marktplaats
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 juni 2009 om 15:36 #17491486
origineel gepost door stoppelflieger
Miruni leverd als ik het goed heb alleen kant en klare chips voor std motoren.
als er meer aan gebeurt bvb nokkenassen dan zal hij zeker adviseren om het goed te doen oftewel chippen op maat.
Het verschil is gewoon te groot om zomaar iets te plaatsen.miruni chipt op maat. ik heb nokken, en heb een halve dag op de bank gestaan by m om m op maat af te laten stellen:thumbup
27 juni 2009 om 16:23 #17491487origineel gepost door mayhem
als er meer aan gebeurt bvb nokkenassen dan zal hij zeker adviseren om het goed te doen oftewel chippen op maat.
Het verschil is gewoon te groot om zomaar iets te plaatsen.miruni chipt op maat. ik heb nokken, en heb een halve dag op de bank gestaan by m om m op maat af te laten stellen:thumbup
ieder zijn ding !
27 juni 2009 om 16:56 #17491488:wors geert-chip
27 juni 2009 om 17:00 #17491489origineel gepost door geert666
origineel gepost door mayhem
ieder zijn ding !
haha..
ik heb ook nog een chip van jou liggen.. die deed t niet:P bleek een lege chip te zijn nadat ik m uit heb laten lezen.
in dat topic staat trouwens ook een uitdraai van mij.. sw en ik schelen 1.1 pk:P
28 juni 2009 om 03:26 #17491490origineel gepost door mayhem
origineel gepost door geert666
origineel gepost door mayhem
ieder zijn ding !
ik heb ook nog een chip van jou liggen.. die deed t niet:P bleek een lege chip te zijn nadat ik m uit heb laten lezen.
dat had je dan ff moeten zeggen
29 juni 2009 om 14:57 #17491491ja klopt, maar was te lui lol was inmiddels al bank afgesteld ook toen.
15 juli 2009 om 11:10 #17491492heb ook een chip van geert en ben er zeer tevreden over..
had er meerdere maar die van geert blijft het beste(janken) :thumbuprijden
had er 1 van geert,ddv,mathijssen,ebay chip(mig?),en 1 van dbilas
ik moet er wel bij zeggen dat ik de chips los heb verkregen en niet
op een rollerbank heb laten afstellen.. gewoon der in pluggen en gaan..
prestaties waren ook in deze volgorde..:vertag :jerry
15 juli 2009 om 19:57 #17491493maar volgens mij is de geert chip eigenlijk ook door miruni geschreven…..:hmmz
al heeft Miruni nu nog betere chips:vertag:wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.