chippen D corsa 1.3 CDTI 90pk

Forumindex Forums Modellen Corsa chippen D corsa 1.3 CDTI 90pk

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Rudey

heeft iemand ervaring met het chippen van de 1.3 cdti motor, 75, 90 of 95pk in de D-corsa.
      Ik heb zelf een 90 pk uitvoering met 6-bak.
      Als de motor nog niet op temperatuur is begint hij pas bij 2000rpm te trekken. Als ie warm is iets eerder. (wordt dit electronisch geregeld, beveiliging ofzo)
      Is het mogelijk door chiptuning om ook de trekkracht bij lagere toeren beter te krijgen?
      Hopelijk kan iemand me daar mee helpen.

groeten,

Rudey

BlueAstraG

Zou je even bij Datatuning moeten vragen. Die kan je daar sowieso antwoord op geven.
        Daarnaast levert hij chiptuning op maat, ook voor jouw auto. Eventueel naar jouw specifieke wensen.

Opties zat.

Contactinformatie: http://www.datatuning.nl/c-762570/contact/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Gr. BlueAstraG

turbootje
        Deelnemer

en jahoor daar is johan weer met ze sponsor :P

BlueAstraG

Was ik het maar. Dan kostte het tuning gedeelte mij waarschijnlijk ook niks :ass

Enne.. Hater!!!!!! :fy1

iquick
            Deelnemer

-offtopic haha commercieel gericht die johan en nee geen hater maar positief bedoeld :jerry Laat ik EDS is sponsoren

Euhm daar gaat die dan:

Ik zou nar EDS gaan als ik jou was :wub neem het van mij maar aan volgens EDS heb je een Z13DTH met 90pk en weet ik veel hoeveel Nm. Je zou dan uitkomen met de tuning voor maar €350 (is een actie prijs geldig tot eind januari dacht ik normaal €450) op een kracht van 110 pk en 260Nm. Euh krijg je dat bij Datatuning nee want de 90pk variant staat er geen eens tussen :wtf

En nu ontopic trekkracht in lagere toeren zou ik je luchtfilterhuis ontgrenzen echte aanradertje maar zoiezo na een chipbeurt rijd je auto veel fijner en zuiniger ;)

Wat je bedoeld met electronisch beveiligd is bij mij ook zo, pas bij optimaal tempratuur trekt mijn astra ook goed. Heb ooit een keer met koude motor doorgetrokken maar kwam niet over de 4000 toeren. Bij vol bedrijfstempratuur maak ik makkelijk 4900 toeren. Is normaal bij deze diesel motoren.

BlueAstraG

hahah :thumb

Als er iets niet tussen staat, maakt hij Datatuning deze op maat voor je.
                En als je een beetje de site in de gaten houdt, zie je ook regelmatig updates qua prijzen.

I rest my case. But I still love you :thumbup

BlueAstraG

En naast de perfecte service en kwaliteit, is de koffie nog lekker ook.

Ben een Opel liefhebber, met nadruk op de Astra. Het liefst zie ik iedere Opel met top performance rondrijden. En dat zie ik dus in bovenstaand bedrijf.

En dat commerciële gedeelte, dat verklaar ik met de alinea hierboven. Was DT maar sponsor, dan was m’n portemonnee een stuk zwaarder. Maar nee, mijn geld gaat daarheen :ass

iquick
                  Deelnemer

haha I know Johan was ook maar sarcastisch bedoeld he :thumbup De corsa liefhebber heeft genoeg informatie nu we laten de keus aan hem over king: 2 sponsers een keus :jerry

Heb datatuning stiekem in mijn bookmarks geplaats voor het geval dat ik ze nodig heb :wors

BlueAstraG

Meerdere opties = altijd goed.

Kan de TS uiteindelijk zelf bepalen wat hij doet. Ik kan alleen m’n eigen ervaringen delen ;)

iquick
                      Deelnemer

idd ben ik met je eens jonguuh :thumbup

Corsa_GSi
                        Deelnemer

Tunex schijnt ook goede dingen te doen.
                          Heb van clublid gehoord met een Astra 1.3, dat hij nu vanaf 1300 rpm goed gaat trekken.

opelkadetje
                          Deelnemer

tunex…. haha… ja ik ken hele andere verhalen.

ik ben opel en seat rijder.. en ben naar vagtechniek nuenen geweest voor mijn toledo.. perfect werk van de heren daar… maar ook het forum van tdiclub.nl destijds doorgelopen en daar kwamen ervaringen boven van tune nix…. waar de honden geen brood van lusten.
                            stond ook nog een link naar audi forum waar net zulke al dan niet nog ergere verhalen stonden.
                            dus ik zou nog een keer nadenken mocht je naar tunix gaan.

je kan wel wat inspuiting enz veranderen maar of je auto daar dan ook veilig binnen de waardes mee rijdt…. maargoed ik laat me er verder niet over uit.. mocht je naar tunix willen moet je maar even kijken op google… en je eigen conclusies trekken.

opelkadetje
                            Deelnemer

even een aanvullig, weet niet of jullie het zo kunnen zien:

http://www.tdiclub.nl/viewtopic.php?t=54218&highlight=tunex” onclick=”window.open(this.href);return false;

BlueAstraG

wajoo da klink nie best. zal een x achter de pc ff rondneuzen, ik heb geen ervaring met dit bedrijf nl.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.