chinees all in systeem

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie chinees all in systeem

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    labien

Goedemorgen,

Ik erger me suf aan allerlei extraatjes die ik in mn Tigra heb hangen ( parrot MK9200/tomtom) en wil dus kijken naar een leuk all in systeem.
      Als ik in Nederland kijk zijn er diverse beschikbaar, veel op WinCE basis wat me echt te weinig mogelijkheden geeft tot aanpassen en dus ben ik naar een android systeem gaan kijken en kom ik op Alibaba heel veel systemen tegen. uitgebreid en alles erop en eraan. tegen best redelijke prijzen. nl rond de 300 euro incl verzending.

Hebben jullie ervaringen met deze chinese systemen ? Helaas hebben veel van deze systemen een ‘knik’ in het scherm en dat wil ik nou juist niet in mn TTT.

hoor graag.

gr

opelpower89
      Deelnemer

ik heb geen verstand van de sytemen zelf

maar met die duurdere dingen zoals die systemen wat je in china besteld
        moet je vaak ook nog eens invoerrechten betalen en dan ben je vaak nog duurder uit als een systeem hier en ben je wel 3 maanden t wachten voor je t hebt
        heb t zelf ook gehad

Seth
        Deelnemer

Niet enkel dat maar ik heb verscheidene slechte ervaringen met madeinchina.com en alibaba. :puke
          SD kaarten direct kapot, SMD lichten direct kapot, dashboard cam na een half jaar kapot en houder plakte zelfs van dag 2 niet meer… Als je dan gaat klagen vragen ze natuurlijk om het product op te sturen maar dat zou je klauwen vol met geld betalen… Alles wat ik daar heb gekocht is binnen het half jaar kapot gegaan dus ik koop daar persoonlijk niets meer.

Mijn vader heeft hier ook verschillende dingen gekocht en die is hier dan weer enorm tevreden van (laptop-schermen, RAM, koelers, …) en heeft ook een paar tegenvallers gehad (HD, SD, …)