chinees all in systeem

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie chinees all in systeem

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    labien

Goedemorgen,

Ik erger me suf aan allerlei extraatjes die ik in mn Tigra heb hangen ( parrot MK9200/tomtom) en wil dus kijken naar een leuk all in systeem.
      Als ik in Nederland kijk zijn er diverse beschikbaar, veel op WinCE basis wat me echt te weinig mogelijkheden geeft tot aanpassen en dus ben ik naar een android systeem gaan kijken en kom ik op Alibaba heel veel systemen tegen. uitgebreid en alles erop en eraan. tegen best redelijke prijzen. nl rond de 300 euro incl verzending.

Hebben jullie ervaringen met deze chinese systemen ? Helaas hebben veel van deze systemen een ‘knik’ in het scherm en dat wil ik nou juist niet in mn TTT.

hoor graag.

gr

opelpower89
      Deelnemer

ik heb geen verstand van de sytemen zelf

maar met die duurdere dingen zoals die systemen wat je in china besteld
        moet je vaak ook nog eens invoerrechten betalen en dan ben je vaak nog duurder uit als een systeem hier en ben je wel 3 maanden t wachten voor je t hebt
        heb t zelf ook gehad

Seth
        Deelnemer

Niet enkel dat maar ik heb verscheidene slechte ervaringen met madeinchina.com en alibaba. :puke
          SD kaarten direct kapot, SMD lichten direct kapot, dashboard cam na een half jaar kapot en houder plakte zelfs van dag 2 niet meer… Als je dan gaat klagen vragen ze natuurlijk om het product op te sturen maar dat zou je klauwen vol met geld betalen… Alles wat ik daar heb gekocht is binnen het half jaar kapot gegaan dus ik koop daar persoonlijk niets meer.

Mijn vader heeft hier ook verschillende dingen gekocht en die is hier dan weer enorm tevreden van (laptop-schermen, RAM, koelers, …) en heeft ook een paar tegenvallers gehad (HD, SD, …)

Zou je eerlijk willen aanraden om toch effe door te sparen en het hier (in West-Europa) te kopen. Meestal betere kwaliteit en als het kapot is kan je het goedkoper terugsturen! :thumb

cano666

Met Seth eens.

VideoRipper

Heb zelf (zakelijk) goede ervaringen met Alibaba en AliExpress, maar je moet inderdaad
              rekening houden met de invoerrechten (kunnen flink tegenvallen).
              Verder moet je er, bij voorbaat, vanuit gaan dat als je een China-product koopt, dat de
              talen die zo’n apparaat standaard heeft, niet altijd even “Handig” zijn of dat de processor
              niet zo krachtig is als beweerd wordt (wat bij dit soort zaken toch wel handig is als deze
              een beetje up-to-date is).

Verkijk je dus niet op de prijs, maar neus even rond op internet (Google is your friend).

Greetz,

Peter.

labien

Bestelling toch gedaan voor een full android systeem met alles erop en eraan.
                Ben benieuwd

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

cano666

welke heb genomen heb je een linkje ben wel benieuwd..

opelpower89
                  Deelnemer

ik moet zeggen heb ook een deel spullen gewoon niet gekregen en dan is t ook fluiten naar je geld….
                    nu was t maar voor 20 euro samen maar toch ….

labien

moet met 5 werkdagen hier zijn. Als het binnen is zal ik het eea posten.

TWA
                      Deelnemer

Software zal het niet aan liggen, hardware moet je geluk mee hebben. Nadeel is garantie. Heb zelf zo’n klapscherm van een waaibomen merk. Heeft in totaal zelfs 2 en een half jaar in een zeiknatte aut gezeten en werkt na 8 jaar elke dag nog steeds zonder problemen.

Ik hoop dat ie werk, enjoy en verbaas je over de mogelijkheden :thumb

Greetz Emiel

sjoerdie
                        Deelnemer

Als je met Paypal betaald dan ben je verzekerd.

Geen spullen…geld terug

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.